Hullakazam Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 jeg har lyst på et nytt kamera fra 3000-5000, noen som har et bra tips til et kamera i den pris klassen. Jeg har tekt på ixus v2, om noen har det kan de si om de er fornøyd med det? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Et godt utgangspunkt er å lese anbefalingene våre. Det står der også noen tips om hvilke kameraer man bør kjøpe. Hvis du roter frem Ixus V2 i prisguiden, vil du finne en del erfaringer på produktet. MLW Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har bestilt HP Photosmart 850 til 5400,- 4Megapixel, 8x optisk zoom. Tror dette er det beste kameraet til den prisen. Det kommer på 2 uker ifølge Komplett.no lqpl Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Spennende, håper at vi får testet kameraet på digitalkamera.no også snart. 8x zoom er jo kult. MLW Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 HP 850 kan bruke både SD og MMC kort, hva bør jeg kjøpe ? lqpl Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det var noen andre her som hevdet at SD-kort er vesentlig raskere enn MMC. Selv har jeg ikke sjekket dette. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå