Gå til innhold

Xbox 360 spill tilgjengelighet

Snoft

Anbefalte innlegg

Jeg har en xbox 360 med 2 spill, NFS:MW og Fight Night Round 3, men det er 1 ting som går meg på nervene, og det er tilgjengeligheten til alle spillene til xbox 360.. På lanseringsdatoen skulle jeg kjøpe PGR3, men det var såklart utsolgt (Greit, det er lanseringsdato, så jeg godtar den).. Så skulle jeg nå kjøpe FIght Night Round 3 på torsdag, når det kom. Når jeg endelig kom til den fjerde butikken, så hadde de 2 eksemplarer igjen (også lanseringsdaton, så godtar få eksemplarer), så skulle jeg i dag kjøpe Amped 3, tenkte at dette måtte de jo ha inne, jeg var innom 7 butikker og to kjøpesentre, og ikke en jævla butikk hadde spillet.. Og en ting jeg la merke til i hver eneste butikk var at det var maks 2 eksemplarer av hvert spill.. Så mange spill som manglet (som er ute).. Tenkte også på å kjøpe Ghost Recon, men var jo såklart utsolgt det også

Jeg syns det er helt latterlig at det skal være mangel på spil,l når det nå begynner å bli en stund siden de faktisk kom.. Ville bare få ut litt frustrasjon :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over 2-3 måneder har jeg også sett alle spillene der, men ikke samtidig:P Var på elkjøp ja, ikke Lørenskog tho.. Men er det leveringsproblemer med spill, eller tar de bare inn få?

Butikker som selger PS2\Xbox\PSP\NDS som Obs, Free Record Shop osv selger ikke xbox 360 spill, det er også irriterende :/

Lenke til kommentar

e9 i det som skrives her, utrolig frustrerende. Tok selv en kjøretur til 5 butikker i stavanger, ingen hadde trådløs internett adapter til xbox. Om noen vet hvor dette kan skaffes, så gi lyd :dribble:

Endret av eia_
Lenke til kommentar

eb games var utsolgt i går, de hadde det heller i ikke i dag, men til en overaskelse hadde de fått inn GRAW, men jeg kom hjem nå, og må på jobb om 10 min, er ikke hjemme før 23.00 i kveld.. Vet hva jeg skal dai hvertfall :)

Lenke til kommentar
Elkjøp er vel ikke akkurat kjent for å få spillene inn først.

Gå på EB games eller Spiderman, de har vel som regel spillene, men du må også belage deg på å betale 50-100 kroner mer for spillet hvis du handler der.

5750857[/snapback]

Tull - vi får spill på releasedato som alle andre, og det skal følges godt opp i hver eneste butikk slik at man skal få inn de beste spillene til release og ha et godt utvalg.

At noen produkter kan bli utsolgt har jo med tilbud og etterspørsel å gjøre - noen ganger kan man selge litt mer enn man hadde trodd :).

(hilsen en som var spillansvarlig i sin butikk i litt over ett år - og som jobber i en butikk der vi HAR spill på release :)).

Lenke til kommentar
Elkjøp er vel ikke akkurat kjent for å få spillene inn først.

Gå på EB games eller Spiderman, de har vel som regel spillene, men du må også belage deg på å betale 50-100 kroner mer for spillet hvis du handler der.

5750857[/snapback]

Tull - vi får spill på releasedato som alle andre, og det skal følges godt opp i hver eneste butikk slik at man skal få inn de beste spillene til release og ha et godt utvalg.

At noen produkter kan bli utsolgt har jo med tilbud og etterspørsel å gjøre - noen ganger kan man selge litt mer enn man hadde trodd :).

(hilsen en som var spillansvarlig i sin butikk i litt over ett år - og som jobber i en butikk der vi HAR spill på release :)).

5754279[/snapback]

vet du om elkjøp tar inn Oblivion til xbox360 eller. på releasen seff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...