Kosmo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei, jeg har en bærbar maskin som jeg nettopp har kjøpt ny intern harddisk til. Problemet er at etter å ha satt i den nye harddisken så går det ca 2 min, så lager pc-speakern 3 høge lyder, så skrur maskinen seg av. Skulle nesten ha trodd at det var strømforsyningen det var noe gale med. Pc'en har begynt å lage noen noen rare lyder som om den "loader". (slags klikkelyder) Den harddisken jeg hadde før var en Hitachi 80 Gb (4200 rpm, 5 Volt, 0.5 A). Den nye hardisken er en Samsung 120 Gb (5400 rpm, 5 Volt, 0.85 A). Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Funker maskinen med den gamle disken ? Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Funker maskinen med den gamle disken ? 5748206[/snapback] Ja, har satt i den gamle hd'en og den funker, men den rare klikkelyden er er fremdeles. Klikkelyden kommer når jeg beveger musen o.l. , så lenge maskinen kun står på å ikke "brukes" så kommer den ikke. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Moderator kan stenge tråden da jeg har funnet ut feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå