Kjekssjokolade Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du kan ta å drite på ryggen av jakka, brette den sammen, slik at det ser ut som en pute, legge den på bakken, trampe vilt på den, brette den ut, å la den tørke....blir et ganske fresht motiv, ganske unikt også....spis mye mais og blåbær før du kabler Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Her er min frakk ;p Hvit og pen før bruk... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Her er min frakk ;p Hvit og pen før bruk... 5756472[/snapback] Vet ikke hvorfor, men fant det bilde morsomt :O Endret 15. mars 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Prøv å unngå banale ting som Homer Simpson osv, det er så oppbrukt at det er corny. Jeg skal ha The Bunny Suicides på min - sier ikke hvilken, da jeg blir arg hvis jeg ser noen gå rundt med det samme i byen. Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) http://www.thegreatescapeonline.com/nonmuz...s/STAR12237.jpg Denne dama hadde jeg på russefrakken min. Fikk en tegner/designer/kunstner i den lokale avisa til å tegne den. Stjørdalsbladet het vel avisa:) Ble kjempebra. Faktisk ble det malet på, ikke brukt tusj. Fancyschmancy! (nå skal det kanskje sies at ikke alle liker dette bildet, men jeg liker Keepers of the Maser serien så dermed basta!) Endret 15. mars 2006 av Komprakk Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Haha..morsomt ;p Min nærmeste nabo ;p Hei kjell! *Litt OT* Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg låner denne tråden litt jeg da det jeg lurer på går litt under samme tema. Noen som vet hvor man kan kjøpe papir man kan bruke til å trykke ting man har laget på pc'en med? Duger t-skjortepapir? Er det ikke vanlig å gjøre det på vanlige russeklær? De ferdige trykkene man kunne kjøpe på russeservice likte jeg ikke. Vil lage selv men kan ikke tegne. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Enda mer OT. OleRuss faktisk Koselig å se sånne her også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg låner denne tråden litt jeg da det jeg lurer på går litt under samme tema. Noen som vet hvor man kan kjøpe papir man kan bruke til å trykke ting man har laget på pc'en med? Duger t-skjortepapir? Er det ikke vanlig å gjøre det på vanlige russeklær? De ferdige trykkene man kunne kjøpe på russeservice likte jeg ikke. Vil lage selv men kan ikke tegne. 5898561[/snapback] Bor i eller i nærheten av en by så er det en mulighet at et reklamebyrå kan trykke på klærne dine. Trondheimsrussen bruker iallefall å benytte seg av reklamebyrået/kopileverandøren Øien & Indegaard. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg låner denne tråden litt jeg da det jeg lurer på går litt under samme tema. Noen som vet hvor man kan kjøpe papir man kan bruke til å trykke ting man har laget på pc'en med? Duger t-skjortepapir? Er det ikke vanlig å gjøre det på vanlige russeklær? De ferdige trykkene man kunne kjøpe på russeservice likte jeg ikke. Vil lage selv men kan ikke tegne. 5898561[/snapback] Bor i eller i nærheten av en by så er det en mulighet at et reklamebyrå kan trykke på klærne dine. Trondheimsrussen bruker iallefall å benytte seg av reklamebyrået/kopileverandøren Øien & Indegaard. 5934195[/snapback] stirrer inn ruta deres hele dagen fra klasserommet mitt var litt action da de skulle flytte in en helt ny trykkemaskin som var 10 meter lang. de strevde fælt med å få den inn vinduet skal jeg si deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå