Gå til innhold

Forslag til motiv på russefrakk?

Johnx

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen kreative forslag til motiv, tekst, bilder osv. på russefrakken min.

Skal klare å tenke ut hovedmotivet selv, men litt konstruktiv små snacks ville hjulpet meg å fylle opp resten av den hvite frakken ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen idéer:

- Tidemand & Gudes "Brudeferd i Hardanger" på ryggen, og et lekent vagina-potpourri på forsiden av frakken.

- Selg ryggen til høystbydende aktør, og reklamér for denne under hele russetiden (mot vederlag, selvsagt).

- Tema: Muhammed-karikaturene

- Ellers kan du selvsagt kaste en brannfakkel inn i debatten om en eventuell endring av tomtefesteloven ved å gå med små utsagn fra nevnte lov over hele frakken.

Endret av henrikmain
Lenke til kommentar

Ja vel. Har dere trøndere russebukser og sånt da?

Og jeg kan ikke helt forstå hvorfor mitt innlegg ble slettet. Det var da vel ikke fjortentegns-regelen? Moderator; jeg kunne fint sagt: "Hva er en russefrakk?" eller lignende. Imidlertid ønsket jeg å gjøre spørsmålet kort og konsist. Takk.

Lenke til kommentar

vi har alle de andre klærne + en hvit frakk som vi lager et stoort motiv på baksiden, gjerne av en flink tegner/maler (eks homer eller noe annet man liker). så tagger vi ned frakkene til hverandre med hilsninger, tull ordtak osv...... frakken er kjekk som beskyttelse mot vær og milgjø. den er helt hvit, identlisk med en

legefrakk

EKS:

Ann-Kristin.jpg

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Gud satan den frakken var stygg da, russeklærne har jo en viss sjarm over seg, men den frakken var direkte heslig.

Men coveret til Burzum - Aske på ryggen kunne vært ganske fresht? eventuelt "Ekte Norsk Arisk Sortmetall"? :)

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar
Ja vel. Har dere trøndere russebukser og sånt da?

Og jeg kan ikke helt forstå hvorfor mitt innlegg ble slettet. Det var da vel ikke fjortentegns-regelen? Moderator; jeg kunne fint sagt: "Hva er en russefrakk?" eller lignende. Imidlertid ønsket jeg å gjøre spørsmålet kort og konsist. Takk.

5754145[/snapback]

Ja, vi har alt det andre utstyret som dere bruker.

Kommentaren din var vel mer spydig enn informativ; mitt mål var at dere skulle komme med kreative forslag til motiv på russefrakken min.

Ikke at dere skulle diskutere hvorfor de dumme trønderne har frakk.

Men tilbake til emnet:

a586.gif

Denne er morsom da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...