Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Så lenge du ikke hiver alt oppi en bøtte med vann og på mirakuløstvis skal greie å starte den med hånda oppi vannet er det ikke farlig. Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Så lenge du ikke hiver alt oppi en bøtte med vann og på mirakuløstvis skal greie å starte den med hånda oppi vannet er det ikke farlig. 5782541[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Foruten det at hardwaren ligger veldig "åpent" tilgjengeig for diverse fysiske uhell, og det faktum at du har dårligere beskyttelse mot statiske sjokk (men du har jo jordet det sier du), så er det ingne problem med å kjøre en PC på arbeidsbenken din uten kabinett. Dette har jeg selv gjort mange ganger, uten å ha klart å skade utstyret (eller meg selv hehe). Bare unngå underlag av metall (av åpenlyse grunner), og underlag av materiale som lett kan lage statisk elektrisitet (tepper osv. osv.) -Stigma Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sitter av lignende grunner selv på PCen min uten kabinett nå. Funker fett, bruker antistatiske HK-poser.. 5775539[/snapback] Høres ikke helt bra ut for pc'en... At du sitter på den, mener jeg.. Og uten kabinett, attpåtil.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 MED PCen min.. Surrefeil! Sitter ikke på den gitt.. Det må ha vært ubehagelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå