Tøffe-Tetra Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 PGA arbeid med kabinettet så har jeg nå demontert pc, lagd den utover bordet mitt og startet den opp. Den kjører helt fint men jeg bare lurte på om dette kan være farlig på noen måte? Hmmm... fikk plutselig sykt hodepine Kan jeg eller pcen ta noe skade av dette. jeg har jorda alle komponentene på en metallplate så jording er ikke noe problem. desverre har jeg ikke kamera så jeg får ikke vist fram kasemodden min på nettet. men møt meg på tg så skal dere få se Lenke til kommentar
techs Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Spørs hva den ligger på? Btw: det er sikkert ikke farlig så lenge du holder fingre unna vifter etc. Endret 13. mars 2006 av techs Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 vel, den ligger på bordet:) alle delene er jordet mot psu med en metallplate. og ja, de viftene er relativt ubehagelige... klarte en gang å putte fingeren inni en delta 92 mm vifte. på full guffe (sånt må testes) det ble blod både her og både der:) Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg ble forsøkt drept av em 120mm Delta-vifte! *au* Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 har du en statisk elektrisk kattepus? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 pizzafordi: :!: Så genial setning. ----- Ja, pass på så katta ikke kommer borti der, både for kattas og pcens skyld. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har en 120mm 220v vifte med jernblader i toppen av mitt kabinett... Uten grill Det gjorde vondt det... fingeren er blå og dobbelt så tjukk som alle de andre enda... lol. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) ja, jeg har en statisk elektrisk kattepus den har nå forbud mot å komme inn på mitt rom. den er veldig søt da , så det er litt synd... Endret 14. mars 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 ja, jeg har en statisk elektrisk kattepus den har nå forbud mot å komme inn på mitt rom. den er veldig søt da , så det er litt synd... 5752578[/snapback] Vel, så lenge du holder styr på kattepusen kan den vel være på rommet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Har selv hardware'n min ofte ut av kabinettet og det har aldri vært noe problematisk. Legger hardware'n på antistatiske poser (klippet opp og brettet ut) og legger det et sted jeg IKKE kan bumpe inn i dem (det er kjipt, det vet jeg av erfaring).. Pluss at jeg skriver en lapp ved siden av hvor det står "DU RØRER, DU DØR!!"! Endret 15. mars 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
techs Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Huff, hva med meg da? katta sover jo I senga MI og bruker labbe oppå tastaturet når den vil ha kos Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Papp og gaffateip funker vel fint.. Bare lag en slags boks over utstyret og fest det med gaffateip! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 har brukt de to siste dagene på å koble inn pcen i det nye kabinettet. siden jeg har bygd hele kabinettet finnes det ikke noen fester til noe. derfor tar det laaaaang tid... jeg må også finne meg en fin på knapp som jeg kan bruke... ang. pusen. hu har enda ikke kommet inn på rommet, men hu har veldig lyst Lenke til kommentar
techs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Papp og gaffateip funker vel fint.. Bare lag en slags boks over utstyret og fest det med gaffateip! 5759734[/snapback] hmm, det var ikke så værst tenkt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 har du en statisk elektrisk kattepus? 5749765[/snapback] Haha! Har selv hardware'n min ofte ut av kabinettet og det har aldri vært noe problematisk. Legger hardware'n på antistatiske poser (klippet opp og brettet ut) og legger det et sted jeg IKKE kan bumpe inn i dem (det er kjipt, det vet jeg av erfaring).. Pluss at jeg skriver en lapp ved siden av hvor det står "DU RØRER, DU DØR!!"! 5756294[/snapback] Antistatiske poser=? Bæreposer? Skulle gjerne gjort det i helgen, skal fikse litt på kassa selv, og vil helst ha pc uten å fikle med den for å ta den ut og inn igjen hele tia.. :\ Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Huff, hva med meg da? katta sover jo I senga MI og bruker labbe oppå tastaturet når den vil ha kos 5758231[/snapback] Ey! Er det min katt du snakker om? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Sitter av lignende grunner selv på PCen min uten kabinett nå. Funker fett, bruker antistatiske HK-poser.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Sitter av lignende grunner selv på PCen min uten kabinett nå. Funker fett, bruker antistatiske HK-poser.. 5775539[/snapback] Er det mulig å bruke noe annet enn spesialposer? Vel, mitt hk har en metallplate under som den kan stå på sikkert(?), Hp kabinett Så går vel greit det? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Joda, funker nok det. Eventuelt kjøpe en svær plast-boks å sette den inn i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå