Gå til innhold

pc uten kabinett, er det farlig?

Anbefalte innlegg

PGA arbeid med kabinettet så har jeg nå demontert pc, lagd den utover bordet mitt og startet den opp.

Den kjører helt fint men jeg bare lurte på om dette kan være farlig på noen måte?

Hmmm... :hmm: fikk plutselig sykt hodepine :p

Kan jeg eller pcen ta noe skade av dette. jeg har jorda alle komponentene på en metallplate så jording er ikke noe problem.

desverre har jeg ikke kamera så jeg får ikke vist fram kasemodden min på nettet. men møt meg på tg så skal dere få se :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hardware'n min ofte ut av kabinettet og det har aldri vært noe problematisk. Legger hardware'n på antistatiske poser (klippet opp og brettet ut) og legger det et sted jeg IKKE kan bumpe inn i dem (det er kjipt, det vet jeg av erfaring).. Pluss at jeg skriver en lapp ved siden av hvor det står "DU RØRER, DU DØR!!"! :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

har brukt de to siste dagene på å koble inn pcen i det nye kabinettet. siden jeg har bygd hele kabinettet finnes det ikke noen fester til noe. derfor tar det laaaaang tid... jeg må også finne meg en fin på knapp som jeg kan bruke...

ang. pusen. hu har enda ikke kommet inn på rommet, men hu har veldig lyst :)

Lenke til kommentar
har du en statisk elektrisk kattepus?

5749765[/snapback]

Haha! :lol:

Har selv hardware'n min ofte ut av kabinettet og det har aldri vært noe problematisk. Legger hardware'n på antistatiske poser (klippet opp og brettet ut) og legger det et sted jeg IKKE kan bumpe inn i dem (det er kjipt, det vet jeg av erfaring).. Pluss at jeg skriver en lapp ved siden av hvor det står "DU RØRER, DU DØR!!"! :)

5756294[/snapback]

Antistatiske poser=? Bæreposer? :p Skulle gjerne gjort det i helgen, skal fikse litt på kassa selv, og vil helst ha pc uten å fikle med den for å ta den ut og inn igjen hele tia.. :\

Lenke til kommentar
Sitter av lignende grunner selv på PCen min uten kabinett nå. Funker fett, bruker antistatiske HK-poser..

5775539[/snapback]

Er det mulig å bruke noe annet enn spesialposer? :p

Vel, mitt hk har en metallplate under som den kan stå på sikkert(?), Hp kabinett :tease:

Så går vel greit det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...