Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.

R@ge

Anbefalte innlegg

Men TommyTheGun, kan jeg få tilbake pengene fordi foten er skjev? Jeg kjøpte den i oktober/november.

Vil veldig gjerne det, men det har seg slik at jeg kjøpte den i et massekjøp og har ikke ordrenummer. Nå ser det ut til at de klarer å ordne det likevel, men jeg har jo fortsatt ingen ordre. Men er det servicetag eller serienummer som er påklistret din 24"?

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men TommyTheGun, kan jeg få tilbake pengene fordi foten er skjev? Jeg kjøpte den i oktober/november.

Vil veldig gjerne det, men det har seg slik at jeg kjøpte den i et massekjøp og har ikke ordrenummer. Nå ser det ut til at de klarer å ordne det likevel, men jeg har jo fortsatt ingen ordre. Men er det servicetag eller serienummer som er påklistret din 24"?

Mvh Audun Hagen

8218498[/snapback]

Du har ikke en ordrebekreftelse på mail eller noe sånt? Uansett vet jo Dell at du har kjøpt skjermen, så de bør klare å søke opp ordrenummer, servicetag, serienummer eller lignende.. Du kan nok ikke bytte skjermen til 30", i ordet egentlig betydning. Men jeg vil tro det går greit å oppgradere til 30". I bytte mot 24-tommeren..

Men eneste måten å få svar på dette er vel å ringe inn til Dell, og høre.

Lykke til!

Fortell gjerne hvordan byttehandelen går.. :)

Lenke til kommentar

JA, da har jeg i det minste fått meg en rev04 2407. Åh, det gjør godt. :) Jeg synes jammen bildet er bedre og jeg.

Jeg bytta den fordi skjermen var 7mm høyere på venstresiden enn på høyresiden. Den jeg har nå er bare 2mm. Jeg får klare å leve med det.

Det som dog var kjipt var jo at det manglet både strømkabel og USB-kabel. Noen andre her som har opplevd det? Jeg får vel klage litt til da. ;)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Har noen hatt problemer med kompnent inngangen sin? hos meg konka den ut etter noen dages bruk med wii, testet med xbox 360 og denne fikk samme feilen, blå, lyseblå og hvite horisontale striper.

8327718[/snapback]

Får ikke 1080p til å virke over komponent jeg. SKal ikke det funke a?

Lenke til kommentar
fikk du samme feilen?

8334692[/snapback]

Greia er at den kun virker på 1080i, og da flimrer det. Bruker jeg vga kabelen så kan jeg velge høyeste oppløsning 1920x1080 og det virker utmerket. Men er det Interlaced eller Progressive?

EDIT: Leif :)

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
fikk du samme feilen?

8334692[/snapback]

Greia er at den kun virker på 1080i, og da flimrer det. Bruker jeg vga kabelen så kan jeg velge høyeste oppløsning 1920x1080 og det virker utmerket. Men er det Interlaced eller Progressive?

8339491[/snapback]

1.VGA er aldri interlaced(interlacing er signalstyrt/ videokilde)

2.Component skal fungere på 1080P

Alle spillene til xbox360 er vel interlacet, så det er vel ikke så rart om det ikke kommer noe bilde på progressivt?

Lenke til kommentar
fikk du samme feilen?

8334692[/snapback]

8339491[/snapback]

1.VGA er aldri interlaced(interlacing er signalstyrt/ videokilde)

2.Component skal fungere på 1080P

Alle spillene til xbox360 er vel interlacet, så det er vel ikke så rart om det ikke kommer noe bilde på progressivt?

8343734[/snapback]

Nei, men i menyen burde 1080p fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...