NightWolfie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva er forskjellen på r03 og r04? 7856531[/snapback] Er at R04 har støtte for 1:1 pixelmapping og du kan visst justere selve skjermen på en annen måte. Alt jeg veit hittil. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Må si det hadde frista litt med en slik skjerm, selv om jeg forsåvidt har mye annet (og mer fornuftig?) å svi av 7 lapper på Hvor lang tid bruker Dell sånn ca. på levere skjermene? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det endring på HW i revisjonene? Altså, går ikke med en FW-update? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan man skifte ut FW i skjerm selv da? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan man skifte ut FW i skjerm selv da? 7861252[/snapback] Ja det går an. Svært få skjermer per i dag da tror jeg... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Må si det hadde frista litt med en slik skjerm, selv om jeg forsåvidt har mye annet (og mer fornuftig?) å svi av 7 lapper på Hvor lang tid bruker Dell sånn ca. på levere skjermene? 7860533[/snapback] Å bruke 7k på en slik skjerm er noe av det mest fornuftige jeg noen gang har gjort. Har fått utrolig mye glede av denne skjermen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hmm.. ser at hvis jeg kjøper denne skjermen gjennom avtalen til universitetet jeg studerer ved må jeg ut med 300,- mer enn hvis jeg kjøper skjermen som vanlig kunde.. hva er logikken i det? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Logikken er vel at du kjøper den uten den avtalen fra universitetet Dette er jo ikke ordinær pris på skjermen. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen av dere som har skjermen som gamer no særlig med den eller? Er input lag et problem føler dere? Jeg har vel bestemt meg for en 24" men klarer ikke å velge mellom denne Dell'en og Benq'en. Gått helt i vranglås for meg.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Kan man skifte ut FW i skjerm selv da?7861252[/snapback] Ja det går an. Svært få skjermer per i dag da tror jeg... 7862024[/snapback] Den har jo USB-inngang så hvorfor ikke Endret 4. februar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skulle koble min Xbox360 til skjermens komponentinngang (rød/blå/grønn) og gjorde så korrekt. Når jeg slo på Xboxen, fant ikke skjermen noe kilde..anyone? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har en bryter som jeg kan stille fra hd til vanlig tv på kabelen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vet om den bryteren men det fungerer fremdeles ikke.. Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har forstått det slik at hvis du bruker 1600x1200 oppløsning, kan du ikke få svarte striper langs kanten av skjermen. Jeg leste en annen plass at du kunne få svarte striper hvis du brukte en lavere oppløsning. Noen som kan bekrefte/avbekrefte dette? Dessuten lurte jeg på om jeg har sjangs til å dra noen spill på full oppløsning med systemet mitt... Jeg har AMD 64 3800, 1GB Kingston HyperX ram og Radeon x850xt pe... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen spill klarer du vel å dra - men alldeles ikke de nyeste Skjermkort er vel begrensede faktoren, spesielt i høye oppløsninger. Lenke til kommentar
mirage Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen spill klarer du vel å dra - men alldeles ikke de nyeste Skjermkort er vel begrensede faktoren, spesielt i høye oppløsninger. 7881422[/snapback] Hvilket nivå må man opp på (type kort) for at skjermkortet skal kunne levere full oppløsning? Jeg vurderer skjermen, men det blir fort en dyr fornøyelse hvis skjermkortet også må oppgraderes. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det kommer vel egentlig alt an på hvor krevende spillene er. For eksempel sliter mine 2x 7800GTX med NWN2 i 1920x1200, mens Battlefield 2 går knirkefritt. Lenke til kommentar
You&Me Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bestilte skjermen 1. februar. På schenker sin pakkesporing har det hele tiden stått ETA 2007-02-05. Gledet meg til å få skjermen i går, så ringte for sikkerhetsskyld Dell for å høre om de visste når schenker pleide å levere osv. Da fikk jeg den "flotte" overraskelsen av at pakken ikke var inne i systemet i det hele tatt. Den har tydeligvis aldri blitt sendt. Bra dell! Har ringt til Schenker og del flere ganger i går og i dag, og har iiingen estimater om når skjermen faktisk vil komme. Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg skulle koble min Xbox360 til skjermens komponentinngang (rød/blå/grønn) og gjorde så korrekt. Når jeg slo på Xboxen, fant ikke skjermen noe kilde..anyone? 7873284[/snapback] Du kan prøve å slå på signal i komponentutgangen til Xbox360 i Xbox-menyen. Det måtte jeg gjøre på min stueDVD-spiller. Lenke til kommentar
mirage Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det kommer vel egentlig alt an på hvor krevende spillene er. For eksempel sliter mine 2x 7800GTX med NWN2 i 1920x1200, mens Battlefield 2 går knirkefritt. 7881970[/snapback] OK, men hvis kravet ikke er annet en vanlige kontoraplikasjoner, bildebehandling og full oppløsning i SC4 og CivIV, hva blir minimumskravet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå