EirikLF Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Tja. det spørs egentlig hvilken oppløsning nettsidene er optimalisert for. Siden de fleste er laget for 1024 i bredden, krever det 2048 i bredden. DU må enten ha en skikkelig CRT eller en 30" for å klare noe sånt. Endret 27. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Logisk nok seff ....... Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Prisguiden sier att den var nede i 7700 ca., men aldri nede på 6500.Skrivefeil? 7370317[/snapback] Ved forrige tilbudsperiode var vel prisen nede i ca 6800,- inkl. mva og frakt ! 7370439[/snapback] Noe i den duren betalte jeg ja. Tror faktisk den var ennå et par nikkel billigere.... Edit: Det er ikke så vveldig mye en må "høvle av" vinduene for å kunne ha to nettleservinduer ved siden av hverandre. Jeg klarer det i alle fall helt fint. Endret 28. november 2006 av masterboy Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fikk ny skjerm i dag fra Dell, også med baklysproblemer, men i mye mindre grad (heldigvis) - foreløpig... Sist gang oppdaget jeg jo ikke det med det samme... "Problemet" mitt nå er at jeg sitter med to stk skjermer fra Dell... Trodde det skulle komme med noe sendelapp eller at Linjegods skulle ta med seg den gamle, men dette har altså ikke skjedd... (Kanskje jeg skulle prøve dualwiew 24"? Hehe... Men, må jeg kontakte Dell selv for å få sendt inn den gamle skjermen? Litt snodig, da jeg kontaktet dem for å klage på skjermen spurte han om jeg hadde den gamle emballasjen, og jeg svarte ja - og han sa ok... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Faen, jeg sliter med grønnkjær i forumet. Er dette en produksjonsfeil som kan reklameres på i senere tid? Endret 28. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Faen, jeg sliter med grønnkjær i forumet. Er dette en produksjonsfeil som kan reklameres på i senere tid? 7380177[/snapback] Er mulig det går, hvis ikke kan du klage på banding. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er noe for seg selv å se på fotografier / HDTV på denne skjermen. Syntes skjermen kanskje var litt for stor for HL2 *fniser* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Seriøst! Er bandingen en defekt med denne skjermen? Jeg irriterer meg bokstavelig grønn over det. Når man betaler såpass for en skjerm, kan man ikke forvente nærmest flawless ytelse? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Seriøst! Er bandingen en defekt med denne skjermen? Jeg irriterer meg bokstavelig grønn over det. Når man betaler såpass for en skjerm, kan man ikke forvente nærmest flawless ytelse? 7383252[/snapback] Nei? Skjermen er billig per størrelse, og som deltaker i denne tråden, så burde du velt helt ærlig kunne forvente at skjermen ikke er flawless. Nå sier jeg ikke at det er noen "unnskyldning" for dell, eller at det ikke er ergelig for deg. Men det er jo ikke ukjent at denne skjermen har sine feil. AtW Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har merket meg at denne skjermen har sine feil men trodde ikke at det skulle være så ille i mitt tilfelde. Alt annet er perfekt egentlig (utenom en småsur kone for å "sløst" bort penger). Men er bandingen en defekt i seg selv eller "er det bare sånn"? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Nytt problem med denne skjermen: 3 ganger i dag så har den bare blitt helt svart, det lyser fremdeles grønt på power knappen men uansett hva jeg trykker så skjer det ingenting. Har måtte skrudd av og på strømmen for at den skal fungere igjen. Dette skjer når jeg har zoomet langt inn på et objekt i 3ds max, kan det være skjermkortet som da får skjermen til å "blacke ut"? Endret 29. november 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis dette bare skjer i 3ds max i en spesiell situasjon, kan det jo vanskelig tenkes å være skjermen sin feil. Skjermen har jo like mye å jobbe med uansett. Hvis dette kun skjer med den nye skjermen, er det jo nærliggende å tro att det er skjermkortet sin feil, men den ekstra oppløsningen kanl jo også være en ekstra oppgave for CPUen. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Men, må jeg kontakte Dell selv for å få sendt inn den gamle skjermen? Litt snodig, da jeg kontaktet dem for å klage på skjermen spurte han om jeg hadde den gamle emballasjen, og jeg svarte ja - og han sa ok... 7379761[/snapback] Kan du ikke bare putte den oppi esken og sette den inn i skapet..... Hører du ikke noe innen ei uke, så pakker du den inn i julepapir og ser på det som en gave fra Dell kan jo rett og slett være de glemte hele dritten Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Men, må jeg kontakte Dell selv for å få sendt inn den gamle skjermen? Litt snodig, da jeg kontaktet dem for å klage på skjermen spurte han om jeg hadde den gamle emballasjen, og jeg svarte ja - og han sa ok... 7379761[/snapback] Kan du ikke bare putte den oppi esken og sette den inn i skapet..... Hører du ikke noe innen ei uke, så pakker du den inn i julepapir og ser på det som en gave fra Dell kan jo rett og slett være de glemte hele dritten 7386758[/snapback] Hehe - tanken streifet meg Men så var det denne samvittigheten min... Spurte egentlig mest fordi jeg vet at mange har byttet skjermen, og kanskje disse kunne forklare meg hvordan det foregikk... Får la det gå noen dager, så ringer jeg Dell. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 skrudde brigthness opp til 70, da forsvant mye av branding problemene. ellers så vriker det som om de forsvinner litt etter at den har stått på en liten stund (eller er det jeg som vender meg til dem? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Med brightness på 70 kommer du til å bli sveiseblind Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Krifos: Jeg hadde venta på beskjed fra Dell. Men så eier ikke jeg samvittighet. Heldig sånn sett =) Ser en del pris/kvalitet diskusjoner. Jeg ville ikke kjøpt denne skjermen til 9000,- Men til tilbudsprisen på 6700,- som var når jeg kjøpte den, så synes jeg den er verdt pengene. Banding er jo et problem på mange mange LCD skjermer, er liksom ikke kun denne fra Dell som har problemet. Sitter på jobb nå foran en NEC 17 tommer, og ting er mye verre her enn på 24 tommern hjemme. Endret 30. november 2006 av Ripsta Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Med brightness på 70 kommer du til å bli sveiseblind 7389577[/snapback] For å være ærlig, syns jeg det er bedre med brightness på 70 enn på 50 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hehe, jeg har brightness på 29... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Krifos: Jeg hadde venta på beskjed fra Dell. Men så eier ikke jeg samvittighet. Heldig sånn sett =) Ser en del pris/kvalitet diskusjoner. Jeg ville ikke kjøpt denne skjermen til 9000,- Men til tilbudsprisen på 6700,- som var når jeg kjøpte den, så synes jeg den er verdt pengene. Banding er jo et problem på mange mange LCD skjermer, er liksom ikke kun denne fra Dell som har problemet. Sitter på jobb nå foran en NEC 17 tommer, og ting er mye verre her enn på 24 tommern hjemme. 7391555[/snapback] Linjegods ringte meg i dag med en henteordre, så de henter den i kveld... Så slapp jeg å gjøre noe mer med det. (Fillern!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå