Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.

R@ge

Anbefalte innlegg

er dette døde pixler?

7329932[/snapback]

Neppe! Ser ut som møkk!

Hvis det isåfall er pikselfeil, så har jaggu meg skjermen store piksler :D

Døde piksler er enten

• Sorte
  • Hvite
  • Grønn
  • Blå
  • Rød

Ta å finn bilder med rene farger for å finne døde piksler, gjerne Eizos bildeconfigsprogram

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er møkk så er det på innsiden av skjermen. Har begynt å irritere meg ganske mye pga. dette nå. For det er flere steder på skjermen, kanskje totalt 10-12 slike flekker.

Edit: skal vel ikke være mulig å få møkk på innsiden av skjermen, kan dette være grunn til å få byttet skjermen? i tillegg til bandingen.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Har bestilt 2407, den kommer på fredag, senest mandag. Håper så inderlig det er en rev 03 versjon (a3), da er kontrasten høyere enn 1000:1, tror det var 1600:1 eller 2000:1.

Gleder meg såå mye!

Ps: Den kommer fra limerick fabrikken i irland.

Endret av kaeksen
Lenke til kommentar
Hvis det er møkk så er det på innsiden av skjermen. Har begynt å irritere meg ganske mye pga. dette nå. For det er flere steder på skjermen, kanskje totalt 10-12 slike flekker.

7330488[/snapback]

Det der ser ut som døde piksler for meg i alle fall, men det er litt vanskelig å se siden bildet ikke er helt i fokus. Hver av de flekkene/prikkene ser i alle fall ut til å være omtrent 1 piksel store når jeg sammenlikner mot grafikken ellers på skjermbildet ditt. Hvis du vil være sikker på om det er møkk eller evt døde piksler, kan du jo se nærmere etter med en lupe eller noe sånt (hvis du har noe sånt tilgjengelig), da bør det gå an å se det.

Dersom det er møkk, bør du vel kunne bytte uansett vil jeg tro (slikt må jo skyldes feil i produksjonen). Er det defekte piksler, avhenger det av antallet og slikt, jeg har ikke oversikten over hvor mange defekte piksler man kan ha og sånt på denne skjermen før man har krav på å få bytte.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Hvor mange kolli kom pakkene deres i?

Fikk beskjed nå om at pakken min er på Linjegods i Oslo, men at transportbåndet deres har streiket og at de derfor sorterer manuellt - men 1 av 3 kolli er registrert. Hva er de andre kolliene?

7342135[/snapback]

Min Dell skjerm hadde en pakke med skjerm, en med strømkabel og en med en liten lefse om rettigheter og angrerett osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...