Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.

R@ge

Anbefalte innlegg

Utenom dette så har jeg selvfølgelig et par spørsmål :);

"Sporingslinken" til Schenker, som Dell linker til på ordresiden min, fungerer ikke. Jeg kommer bare til "Error: invalid input (204)".

Vil schenker.nu bli brukt til sporing av pakken min helt til den har ankommet mine åpne armer?

Hvis det er tilfellet, bør jeg da ta kontakt med Dell eller Schenker for å få rettet opp i dette?

Føler meg litt hjelpesløs uten sporing. Må liksom vite hvor godklumpen min er her i verden :o

7290995[/snapback]

Min Dell skjerm var ihvertfall hos scheenker hele veien, brukte bare deres pakkesporing. Min sporing funket kun når jeg gikk gjennom dell sine sider om ordren. Hvis ikke det går, og du vet skjermen er sendt, får du ta en telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å jadda !! Der er skjermen sendt ! =) (bestillingsdato 17 okt)

EDIT :

Bestillingsdato: 10/17/2006

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 12/05/2006

Faktisk forsendelsesdato: 11/16/2006

EDIT 2 :

Jeg sliter også med pakkesporing..

Endret av Silver2k
Lenke til kommentar

Goodie Thanks watercool:).

Angående pakkesporingen så snakket jeg med Dell i dag, og dama i telefonen kunne fortelle meg at de hadde problemer med sporingen for øyeblikket.

Hun håpet at de skulle løse problemet i dag, men det ser ikke slik ut. Det har forresten vært sånn hos meg siden 14.11.

Lenke til kommentar

Vel, jeg føler ihvertfall for at bestilling og transport er relevant i dette emnet siden dette fører til tips som kan påvirke beslutningsevnen om på bestille skjermen eller ikke.

Er kanskje ikke mange som gidder å betale 9k for en skjerm de får om en del måneder senere..

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Vel, jeg føler ihvertfall for at bestilling og transport er relevant i dette emnet siden dette  fører til tips som kan påvirke beslutningsevnen om på bestille skjermen eller ikke.

Er kanskje ikke mange som gidder å betale 9k for en skjerm de får om en del måneder senere..

7308800[/snapback]

Helt enig. Det er ikke bare det tekniske som avgjør om man er interessert å gjøre en handel eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...