Silver2k Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg bestile min for noen dager siden og har fått den allerede! Når jeg ringte, spurte jeg om de kunne levere den så raskt som mulig for 200kr ekstra og det kunne dem. Siste revisjon og greier 7228248[/snapback] Haha.. den likte jeg. 7229740[/snapback] hvis det er slik som du sier, så har jeg mistet mye av min respekt til dell.... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 prisen på disse skjermene vil anntakelighvis synke rundt jul? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Det var spøk fra min side folkens Venter på skjermen jeg også Zuckron, som alt hardware, så synker prisen med tid men nå var denne skjermen på tilbud forrige måned hos Dell så jeg vet ikke når den blir billigere igjen Endret 6. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dell har veldig forutsigbare tilbud. Ting er som regel på tilbud en måned, normalpriset 1-2 måneder, så på tilbud igjen en måned osv. Forvent at 24-tommeren kommer på tilbud igjen enten i desember eller januar. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Dell har veldig forutsigbare tilbud. Ting er som regel på tilbud en måned, normalpriset 1-2 måneder, så på tilbud igjen en måned osv. Forvent at 24-tommeren kommer på tilbud igjen enten i desember eller januar. 7231290[/snapback] Simen1 har talt. (eller skrevet) Det er tydelig ganske godt mulig å forutse disse "tilbudene" Eks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=638115 Endret 6. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 jaok. har forstått at dell bruker ett slags tilbudsmønster på annehver måned eller noe sånn Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det var spøk fra min side folkens Venter på skjermen jeg også Zuckron, som alt hardware, så synker prisen med tid men nå var denne skjermen på tilbud forrige måned hos Dell så jeg vet ikke når den blir billigere igjen 7231250[/snapback] Du må ikke spøke med sånt. Holdt på å sette kaffen i halsen når jeg leste innlegget ditt rett etter at jeg hadde funnet ut at min skjerm er blitt utsatt til den 29nde. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jaja, da var A03 i hus. Ble levert på døra for 15min og har allerede montert den opp for å ersatte min gamle A02. Den er produsert i Tsjekkia og er en ny skjerm (ikke brukt før og ikke flasha fra A02->A03). Til de som lurer er dette da status: - Benet er FORTSATT SKJEVT, men ikke like mye. - Fortsatt blafring/flimring i f eks rutenettet med hw.no skin. - Det er et annerledes ben, er mye seigere å ta opp/ned/til siden (kanskje mitt gamle som ble litt slitt?) - Knappene på skjermen føles mye bedre ut ellers var det noe feil med gamle skjermen. Disse knirker ikke og ramma rundt panelet virker mer robust. - Ser ingen banding, men har igrunn aldri lagt spesielt merke til det. (- Jeg fikk en uten døde piksler og fikk fjerna den med en :D ) Generelt: Noen som opplever at fargene blir _MYE_ bedre hvis man velger "custom color" og har alt på 100 enn å ha skjermen i "normal mode"? Noen flere spørsmål om A03? Fyr løs. Og enda et spørsmål for meg med dårlig hukommelse: Hva var i de 2 små boksene ved siden av skjerm, fot, kabler og drivercd? Var det manualer? Endret 7. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Et spørsmål, Dell er underlagt norsk lov i hht angrerett? Fikk ikke noe skriv om dette pr epost, følger kanskje med et skjema når man mottar skjermen? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er 99,8% sikker på at de må følge norsk angrerettlov på dette produktet. Det man ikke kjøper over disk har man angrerett på, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 De er selvfølgelig underlagt norske lover, og angreretten gjelder siden det ikke er salg over disk. Om du ikke får skjemaet på epost så kommer det sikkert med skjermen. Hvis ikke skjemaet følger med på noen måte så utvides angreretten til 3 måneder i følge angrerettloven. Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Et spørsmål, Dell er underlagt norsk lov i hht angrerett? Fikk ikke noe skriv om dette pr epost, følger kanskje med et skjema når man mottar skjermen? 7238748[/snapback] Angrerett-skjemaet finner du i "Product Information Guide" som følger skjermen. (Dvs. den kom faktisk innpakket i en eske som et eget kolli...). Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen flere som har fått skjermen? (som har bestilt rundt 15-20 okt) ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå kom akkurat min skjerm. Etter en nesten endeløs venting. Bestillte den 6. oktober og ble lovet levering innen 7-10 dager. Skjermen er Rev A03 og er produsert i Tsjekkia. Ingen defekte pixler. Foten virker ok. Har ikke tid til å finjustere fargene og sånt ennå, det skal jeg gjøre i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 konsulenten hos dell sa etterspørselen etter 2007 / 2407 var i tusentalls så man må nok vente en stund. det er rev 03 som sendes ut nå. hvertfall 2007fpw modellen. de hadde et ønske om å være aller best på kundeservice så jeg tror ikke noen av oss skal bekymre oss for ikke å få returnert varer. Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Min har ligget på Alnabru siden Mandag og støvet ned. Linjegods er ikke den raskeste til å få ut varene Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Min har ligget på Alnabru siden Mandag og støvet ned. Linjegods er ikke den raskeste til å få ut varene 7246850[/snapback] Hø? Ringte kl 15.00 i går, spurte når de kunne levere, de spurte om mellom 17 og 21 var greit og pakken var på døra 20.00. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Synd de ikke skulle ha nok skjermer til å kunne levere dem ut fortløpende når de har tilbud da. Men men. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Min har ligget på Alnabru siden Mandag og støvet ned. Linjegods er ikke den raskeste til å få ut varene 7246850[/snapback] Hø? Ringte kl 15.00 i går, spurte når de kunne levere, de spurte om mellom 17 og 21 var greit og pakken var på døra 20.00. 7247111[/snapback] Hmm, min havnet på Alnabru i dag - det er vel i Oslo-området og jeg bor i Kristiansand... Hvordan funker dette? Må jeg ringe dem, eller ringer de meg? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 De ringer eller sender deg en sms, er du utålmodig så kan du hente den selv. Det gjorde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå