Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.

R@ge

Anbefalte innlegg

Ehm, prøvde å lage custom resolution på 960x1172, men den blir bare resatt til orginale og lagret som 640x480 eller noe... Støtter ikke programmet så høye oppløsninger?

7033155[/snapback]

Joda, men det er litt forvirrende at man må taste inn tallene to ganger.

Navn på modus: 960x1172

Horisontal oppløsning: 960

Vertikal oppløsning: 1172

Alle disse må tastes inn. (Navnet kan forsåvidt være hva som helst)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-3851-1160405124_thumb.png

post-3851-1160405124.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cluster, veldig fint om du kan si litt om forskjellene mellom A02 og A03 om du opplever noen, bortsett fra språk i OSD ;)

7046482[/snapback]

Vel, for å være helt fullstendig ærlig med deg.. den eneste forskjellen fra min gamle A02 og nye A03 er at foten ikke tilter 1 cm mot høyre lenger.

Mulig jeg ser syner, men det virker som A03 versjonen ikke er så lyssterk som forgjengerne. Nå er min stilt inn på 50% default, og det føles omentrent som da jeg hadde min A02 på 40%. Og på A02 var de 10 prosentene en markant forskjell.

Lenke til kommentar

Fikk skjermen i går og det var en A03 tsjekkisk produsert.

Noen som kan forklare meg forskjellen på PC mode og MAC mode inne på fargeinnstillingene? Jeg synes MAC mode var bedre og hadde mer naturlige farger.

Endret av skuta
Lenke til kommentar
Noe annet jeg har glemt??

NB: Denne posten vil bli oppdatert kontinuerlig.

5747900[/snapback]

Hva er forskjellene på rev. A01, A02 og A03 ?

7026120[/snapback]

Takk for feedback Simen1....

Jeg har oppdatert første post med litt nyttig info, samt programtips.

(den var nice!!)

Har skrevet kjapt om forskjellen på de tilgjengelige revisjonene, håper det var til hjelp.. (smart å ta det med Simen1)

Dersom noen ser noe feil, eller det er noe jeg har glemt, så setter jeg utrolig pris på tilbakemeldinger.....

Lenke til kommentar
Fikk skjermen i går og det var en A03 tsjekkisk produsert.

Noen som kan forklare meg forskjellen på PC mode og MAC mode inne på fargeinnstillingene? Jeg synes MAC mode var bedre og hadde mer naturlige farger.

7048842[/snapback]

Dette påvirker gamma-innstillingen på skjermen - PC og MAC bruker litt forskjellig optimal gamma

...at du finner MAC-instillingen "bedre" finner jeg noe underlig, hvis det er pc du bruker da ... men men - hver sin smak :hmm:

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg bestilte den på en fredag og fikk den neste torsdag. Viktig å bemerke seg at jeg hentet den i Sandefjord. De skulle ellers kjøre den ut på mandag, men jeg var ikke villig å vente så lenge. :)

6 dager når jeg hentet den eller 10 dager hvis de skulle kjøre den ut til meg.

Skjermen er ellers topp, har ingentig å klage på så langt. Spiller AOE3 for tiden i 1680x1050 altså ikke optimal oppløsning og det ser veldig bra ut. Det er da snakk om en Tsjekkisk A03 versjon, dette ser ut til å være versjonen de fleste får nå, i Europa hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...