Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fikk skjermen i går, og trenger noen tips.

 

VGA eller DVI-kabel?

Trenger jeg USB kabelen hvis jeg ikke bruker kortleser?

Føler den går raskt i "power save", hvordan justere dette?

Andre tips/innstillinger som er verdt å ta med?

 

Skjermen ser super ut, men føler at den har enda mer å gå på med litt finjusteringer.

Fikk forresten rev. A02...hvis noen lurer.

Lenke til kommentar
Men hør nå her da, gutter & jenter ; Rev. A03 er ifølge Dell selv bare en feilretting av språket i OSD'et ... dere som allerede har A02 kan bare slappe av, dere går ikke glipp av noe vesentlig.

6998918[/snapback]

 

i følge dell ja, men har sett en del steder at folk har problemer med banding i rev 02 men ikke i rev 03. Så jeg tviler sterkt på at det er eneste endring.

 

 

Fuzzy text + input lag er ikke ett problem lenger ikke sant? Det er kun bandingen som er ett problem i rev 02?

Lenke til kommentar
i følge dell ja, men har sett en del steder at folk har problemer med banding i rev 02 men ikke i rev 03.  Så jeg tviler sterkt på at det er eneste endring.

 

Fuzzy text + input lag er ikke ett problem lenger ikke sant?  Det er kun bandingen som er ett problem i rev 02?

6998936[/snapback]

Jeg regner med at de aller fleste som har rev03 aldri har prøvd rev02, derav tror de at 03 fikset det.

 

Jeg har rev02, og jeg har ærlig talt null banding whatsoever, så jeg vil ikke si meg enig i det du.

Lenke til kommentar
i følge dell ja, men har sett en del steder at folk har problemer med banding i rev 02 men ikke i rev 03.  Så jeg tviler sterkt på at det er eneste endring.

 

Fuzzy text + input lag er ikke ett problem lenger ikke sant?  Det er kun bandingen som er ett problem i rev 02?

6998936[/snapback]

Jeg regner med at de aller fleste som har rev03 aldri har prøvd rev02, derav tror de at 03 fikset det.

 

Jeg har rev02, og jeg har ærlig talt null banding whatsoever, så jeg vil ikke si meg enig i det du.

6999050[/snapback]

 

mulig det ;), men fuzzy text + input lag er det jeg er bekymret for. Gjorde en banding test på den lcd'en jeg har nå, og har litt banding på den, men jeg har aldri tenkt over det / brydd meg om det før ;)

Lenke til kommentar
1. VGA eller DVI-kabel?

2. Trenger jeg USB kabelen hvis jeg ikke bruker kortleser?

3. Føler den går raskt i "power save", hvordan justere dette?

6998932[/snapback]

 

1. Hvis skjermkortet ditt har DVI-inngang, ville jeg brukt DVI.

 

2. Hvis du har tenkt til å bruke usb-portene på siden av skjermen, trenger du usb-kablen.

 

3. Det justerer du i XP. I 'Egenskaper for skjerm' under fanen 'Skjermbeskytter' finner du en knapp som heter 'Strøm', der kan du stille inn hvor lang tid det skal ta før skjermen skrur seg av.

Lenke til kommentar
Ville vært kjedelig å få en feilfri skjerm med et ørlite skjevt stativ, sende hele greia inn og få tilbake et normalt stativ og en skjerm med 4 døde piksler midt i bildet. :p

7001665[/snapback]

 

Hos Dell får du ny skjerm først, deretter sender du inn den gamle. Dermed kan du bytte fot og beholde skjermen.

 

 

/t

Lenke til kommentar
Hva er leveringstiden på disse? Jeg bestillte i dag og de sa det kunne ta 7-10 dager. Stemmer det eller er det "verst tenkelige senario" og er normalt mye kjappere?

7007285[/snapback]

 

hos meg sto det 13 dager eller noe sånt på dell sin side, men når jeg trykket schenker linken (til de som faktisk leverer) sto det order loaded on trailer, og ETA 6 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...