thomit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 De gjør ingen fysiske forandringer ved revisjon-oppgraderinger - de bare flasher inn ny firmware. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 nye revisjoner kan vel ha nye paneler og ? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 nye revisjoner kan vel ha nye paneler og ? 6985316[/snapback] Det er tydeligvis noe som kan skje med Dell-skjermer uavhengig av revisjoner. Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 tror dell har internasjonal garanti.. det sier i allefall han jeg tar inn mine dell skjermer fra us =) men ikke vært noe feil på noen ennå Lenke til kommentar
feed Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Betyr det at jeg har mulighet for benytte meg av garantien her i Norge med min 1 døde piksel, eller må det være noe mer? Endret 2. oktober 2006 av feed Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 tror det må være 3 eller fler døde pixler Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Betyr det at jeg har mulighet for benytte meg av garantien her i Norge med min 1 døde piksel, eller må det være noe mer? 6985664[/snapback] Dell bytter bare hvis du har mer enn 5 døde pixler. (På en 20-tommers widescreen - det kan være antallet døde pixler som kreves er større på større skjermer - dette har å gjøre med at antallet er relativt det totale antallet pixler på skjermen). Endret 2. oktober 2006 av thomit Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 De gjør ingen fysiske forandringer ved revisjon-oppgraderinger - de bare flasher inn ny firmware. 6985270[/snapback] Det kommer jo helt an på hva feilen angår. Hvis de må rette på fysiske feil så gjør det jo det. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) De gjør ingen fysiske forandringer ved revisjons-oppgraderinger - de bare flasher inn ny firmware. 6985270[/snapback] Det kommer jo helt an på hva feilen angår. Hvis de må rette på fysiske feil så gjør det jo det. 6986373[/snapback] Ok da, jeg skal moderere meg litt; Hittil har ikke disse revisjon-oppgraderingene innbefattet noen forandringer av hardware i skjermen, kun av firmware - etter det jeg har lest meg til på diverse forum, inkludert Dell's egen moderator på deres eget forum. Ok? Endret 2. oktober 2006 av thomit Lenke til kommentar
sonny Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er backlight'en justerbar på revisjon 03? Lenke til kommentar
AndersAagaard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 er det noen som har fått noen rev 03 som har bestilt fra dell? Har innmari lyst på en sånn skjerm.. og det passet bra med det tilbudet. Noen som aner hvor lenge de tilbudene varer? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 tilbudet på 2007 varte bare i 3-4 dager tror jeg så det er nok ikke lenge igjen. Lenke til kommentar
AndersAagaard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 tilbudet på 2007 varte bare i 3-4 dager tror jeg så det er nok ikke lenge igjen. 6996037[/snapback] argh... skulle ønske det tilbudet var kliss nytt så jeg fikk litt betenkningstid Det står på en denne eller en 32" lcd tv, vil bli til bruk for pc det og, men jeg lurer på om jeg gidder å betale mer for en mindre skjerm med bedre oppløsning. Særlig når jeg ikke vet hvilken revisjon jeg vil få. Lenke til kommentar
AndersAagaard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Spar 25% på 2407WFP Gyldig til Wednesday, 01 November 2006 Står det når har den i handlekurven, så jeg har litt tid på meg Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ringte inn til Dell og spurte om rev03 var i salg nå. Det virket som om selgeren hadde god greie på dette (faktisk), og han mente rev03 kun var i salg i USA og enkelte andre land. Han trodde ikke denne kom til Norge med det første dessverre.. Lenke til kommentar
Augustin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ringte Dell og maste ganske mye Mandag. Da var rev01-03 helt ukjent for han jeg snakket med. Viste ham denne tråden har på hardware Forumet. Da ba han om å få ringe tilbake senere. Senere hadde han tydeligvis fått inn ganske mye mer info. Han påstod at rev03 ikke var å få i Norge ennå. De som fantes måtte være fra utlandet, evt. at det ble gjort noen oppgraderinger av rev02. Han takket, jeg fikk til og med direkte nummer hvis det skulle være noe senere. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ringte selv Dell i dag for å få bytta til en ny skjerm, der foten er slik den skal være. Jeg må bare ta av meg hatten for kundeservicen til Dell, helt utrolig bra! Siden skjermen min (Rev.A02) er tilnærmet perfekt - om man ser bort fra foten, så er det vel ikke noe i veien med å bare bytte føttene når ny skjerm kommer?! Eller er det noe som tilsier at jeg bør bytte hele skjermen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg måtte bytte hele skjermen når jeg skulle få skjermen min i vater. det kom en mann med en ny skjerm, og tok den gamle med seg når han gikk igjen. (flaks for meg, for jeg fikk en A03 (må bare gni det inn i dere) uten noen feil whatsoever!) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å spille Battlefield 2 på denne skjermen er så utrooooolig digg. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg har Rev.A02 hva er liksom galt med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå