Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr det at jeg har mulighet for benytte meg av garantien her i Norge med min 1 døde piksel, eller må det være noe mer?

6985664[/snapback]

 

Dell bytter bare hvis du har mer enn 5 døde pixler. (På en 20-tommers widescreen - det kan være antallet døde pixler som kreves er større på større skjermer - dette har å gjøre med at antallet er relativt det totale antallet pixler på skjermen).

Endret av thomit
Lenke til kommentar
De gjør ingen fysiske forandringer ved revisjons-oppgraderinger - de bare flasher inn ny firmware.

6985270[/snapback]

Det kommer jo helt an på hva feilen angår. Hvis de må rette på fysiske feil så gjør det jo det.

6986373[/snapback]

 

Ok da, jeg skal moderere meg litt; Hittil har ikke disse revisjon-oppgraderingene innbefattet noen forandringer av hardware i skjermen, kun av firmware - etter det jeg har lest meg til på diverse forum, inkludert Dell's egen moderator på deres eget forum. Ok?

Endret av thomit
Lenke til kommentar
tilbudet på 2007 varte bare i 3-4 dager tror jeg så det er nok ikke lenge igjen.

6996037[/snapback]

 

argh... skulle ønske det tilbudet var kliss nytt så jeg fikk litt betenkningstid :p

 

Det står på en denne eller en 32" lcd tv, vil bli til bruk for pc det og, men jeg lurer på om jeg gidder å betale mer for en mindre skjerm med bedre oppløsning. Særlig når jeg ikke vet hvilken revisjon jeg vil få.

Lenke til kommentar

Jeg ringte Dell og maste ganske mye Mandag. Da var rev01-03 helt ukjent for han jeg snakket med. Viste ham denne tråden har på hardware Forumet. Da ba han om å få ringe tilbake senere.

 

Senere hadde han tydeligvis fått inn ganske mye mer info. Han påstod at rev03 ikke var å få i Norge ennå. De som fantes måtte være fra utlandet, evt. at det ble gjort noen oppgraderinger av rev02. Han takket, jeg fikk til og med direkte nummer hvis det skulle være noe senere.

Lenke til kommentar

Jeg ringte selv Dell i dag for å få bytta til en ny skjerm, der foten er slik den skal være. Jeg må bare ta av meg hatten for kundeservicen til Dell, helt utrolig bra!

 

Siden skjermen min (Rev.A02) er tilnærmet perfekt - om man ser bort fra foten, så er det vel ikke noe i veien med å bare bytte føttene når ny skjerm kommer?! Eller er det noe som tilsier at jeg bør bytte hele skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...