Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tråden thomit linker til er det flere som tror Dell rett og slett lyver vedrørende de forandringene som har blitt gjort i rev03, og jeg tror faktisk de kan være inne på noe. Hvis Dell går ut offentlig og innrømmer at det har vært store problemer med alle de foregående revisjonene av 2407 men at de nå med rev03 har fått satt opp skjermen slik den burde har vært i utgangspunktet, kommer de fleste til å kreve å få byttet sin skjerm. Derfor er det mye greiere å si at alt som har blitt gjort er noen språkforandringer, og dermed unngå returene. En del vil selvfølgelig kreve å få bytte skjermen uansett, men ikke på langt nær så mange som i scenarioet nevnt over.

Lenke til kommentar

Hvor bra PC trenger man for å kjøre dagens spill i 1920 x 1200? Vurderer å bestille en 2407WFP, men er temmelig sikker på at min 3.0ghz 1gb ram, Ati9800XT ikke vil gi skjermen respekten den fortjener.

Skal kjøpe ny PC etter nyttår uavhengig om jeg bestiller skjermen eller ikke. Spørsmålet er om jeg vil få nytte av skjermen i mellomtiden? Er jo et bra tilbud da, men det kan jo komme bedre tilbud innen jeg skal ha ny data.

Lenke til kommentar
Det er nok ikke lønnsomt å kjøre lave priser på alle produkter i det tilfellet hadde ikke tibudet vært på 25%, men muligens maks 5%. Jeg foretrekker heller 25% på et produket enn 5% på alle.

6969384[/snapback]

 

Det er ikke snakk om å kjøre rabatt på alle produkter, det er snakk om at Dell på samme produkt mer eller mindre oppskriftmessig setter prisene opp og ned med jevne intervaller. Dell har mange bra sider, men de er jo et mareritt å forholde seg til som skjermkunde på mange fronter. Bytter paneler uten å si ifra, pirsen går opp og ned hele tiden, lar deg ikke bestemme revisjon eller panel, og nå juger de tydligvis om revisjonene også. Jeg skulle ønske de holdt seg for gode for slikt, for de kan jo yte bra service om de bare vil, de får det til på mange andre fronter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det med prisene skjønner jeg, å kjøre tilbud er et markedsføringstriks. Skaper oppmerksomhet rundt et produkt. Kjøperne må følge med for å få med seg de gode tilbudene.

 

Det med forskjellige paneler og revisjoner er på sin side dumt. Særlig når en ikke informerer kjøperne. Skaper altfor mye usikkerhet og forringer ryktet til ellers gode produkter og Dell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...