thomit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 For ordens skyld 2: Dell sier at de har løst problemet i desktop mode og ved oppløsning 1920*1200, 60Hz. link 6952123[/snapback] ...men jeg ser av andre tråder i det samme forumet at en del folk er sterkt uenig Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 a03 skjermen jeg fikk i går fra us var laget i mexico.. håper jeg får like feilfri skjerm igjen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 I tråden thomit linker til er det flere som tror Dell rett og slett lyver vedrørende de forandringene som har blitt gjort i rev03, og jeg tror faktisk de kan være inne på noe. Hvis Dell går ut offentlig og innrømmer at det har vært store problemer med alle de foregående revisjonene av 2407 men at de nå med rev03 har fått satt opp skjermen slik den burde har vært i utgangspunktet, kommer de fleste til å kreve å få byttet sin skjerm. Derfor er det mye greiere å si at alt som har blitt gjort er noen språkforandringer, og dermed unngå returene. En del vil selvfølgelig kreve å få bytte skjermen uansett, men ikke på langt nær så mange som i scenarioet nevnt over. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tips: Nå koster denne 6769.06 hos Dell. Hadde egentlig tenkt å bestille 2007, men når denne koster kun 1700 mer så er det vel egentlig ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 oi, det var virkelig bra pris. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det var egentlig som ventet, nå som kampanjen på 2007wfp er over ... Dell er lett gjennomskuelige sånn sett Bare så synd at 6769,- er langt over mitt budsjett uansett... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det best å bruke skjermens eller skjermkortets innebygde aspect scaling? Noen fordeler/ulemper med en av delene eller har det ingenting å si? Lenke til kommentar
MrOlympia Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvor bra PC trenger man for å kjøre dagens spill i 1920 x 1200? Vurderer å bestille en 2407WFP, men er temmelig sikker på at min 3.0ghz 1gb ram, Ati9800XT ikke vil gi skjermen respekten den fortjener. Skal kjøpe ny PC etter nyttår uavhengig om jeg bestiller skjermen eller ikke. Spørsmålet er om jeg vil få nytte av skjermen i mellomtiden? Er jo et bra tilbud da, men det kan jo komme bedre tilbud innen jeg skal ha ny data. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du får ikke kjørt de nyeste spillene med alt på max, men hvis du ikke er så kresen kan du jo bruke fill funksjonen. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du må jo ikke spille i 1920*1200. Det går fint å spille i lavere oppløsninger inntil du har får kjøpt deg noe bedre. Den er uansett fabelaktig i bruk til hverdagslig ting som surfing, chatting, film, musikk osv., det er jo så mye plass! Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 vet noen om dell sender on rev03 nå?eller prøver de og kvite seg med rev02 ennå? Lenke til kommentar
aleh Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vel nå har jeg bestilt meg denne. Kommer vel om 5 til 7 dager. Planla å bestille meg en LG 20" WS 204, etter 3 dager med reviews endte jeg opp med denne. Havna bort i en helt annen kategori. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nå er den satt ned i pris igjen. Tilbudene til dell er jo så forutsigbare. Dell Ultrasharp 2407WFP 24" 6769 kr Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kjipt ass, jeg kjøpte skjermen for en måned siden! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nå er den satt ned i pris igjen. Tilbudene til dell er jo så forutsigbare. Dell Ultrasharp 2407WFP 24" 6769 kr 6968850[/snapback] Ja, skulle ønske de kunne la være med det, er mye greiere om de faktisk holder den på den lave prisen, istedet for at prisen bølger opp og ned med jevne intervaller. AtW Lenke til kommentar
aleh Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er nok ikke lønnsomt å kjøre lave priser på alle produkter i det tilfellet hadde ikke tibudet vært på 25%, men muligens maks 5%. Jeg foretrekker heller 25% på et produket enn 5% på alle. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Tror nok at de tjener mye mer på å svinge prisene opp og ned. For jeg tror det er mange som slår til når den er på "tilbud" og det er sikkert mange som ikke sjekker sidene til dell hver dag og kjøper den til "fullpris" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er nok ikke lønnsomt å kjøre lave priser på alle produkter i det tilfellet hadde ikke tibudet vært på 25%, men muligens maks 5%. Jeg foretrekker heller 25% på et produket enn 5% på alle. 6969384[/snapback] Det er ikke snakk om å kjøre rabatt på alle produkter, det er snakk om at Dell på samme produkt mer eller mindre oppskriftmessig setter prisene opp og ned med jevne intervaller. Dell har mange bra sider, men de er jo et mareritt å forholde seg til som skjermkunde på mange fronter. Bytter paneler uten å si ifra, pirsen går opp og ned hele tiden, lar deg ikke bestemme revisjon eller panel, og nå juger de tydligvis om revisjonene også. Jeg skulle ønske de holdt seg for gode for slikt, for de kan jo yte bra service om de bare vil, de får det til på mange andre fronter. AtW Lenke til kommentar
aleh Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det med prisene skjønner jeg, å kjøre tilbud er et markedsføringstriks. Skaper oppmerksomhet rundt et produkt. Kjøperne må følge med for å få med seg de gode tilbudene. Det med forskjellige paneler og revisjoner er på sin side dumt. Særlig når en ikke informerer kjøperne. Skaper altfor mye usikkerhet og forringer ryktet til ellers gode produkter og Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå