Gå til innhold

Tråden om DELL 2407WFP : Erfaringer og tips.


R@ge

Anbefalte innlegg

Sjekka prisen i dag. Satt ned til 7661.44 inkl moms/frakt.

 

Tror jaggu jeg slår til.

6935618[/snapback]

Huh? Prisen står fremdeles på 9000, det samme som da jeg kjøpte den for ca. 3 uker siden.

6942736[/snapback]

 

Hm, nå tror jeg Dell roter litt her, i går når jeg sjekka linken lagt ut av Riptsta lå den til 7661.44,-. Mens nå er den satt opp til 9000,- igjen... :hmm:

Endret av Bornslip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål til alle dere med 2407, som gamer en del...

 

Hvilket kort bruker dere, og hvordan funker det i 1920x1200?

Jeg er for tiden på jakt etter et skjermkort til et ny pc jeg skal kjøpe, og har sikla på 7950gx2, helt til jeg fant ut at det kortet ikke er sunt for budsjettet.

 

Tenker for tiden på et kort fra 7800 - 7900 serien til GeForce...

Lenke til kommentar

Folkens, jeg sliter !

 

Jeg tenkte jeg skulle legge til litt musikk innpå mmc-kortet som jeg har i mobilen.

Jeg putta kortet inni, og fikk beskjed om at en ny lagringsenhet hadde blitt kobla til.

 

Jeg laster over filmene, og musikken jeg vil ha, og nå får jeg ikke kortet ut igjen !

 

 

Er det en tapp eller en knapp en kan trykke på for å ut kortet ?

Lenke til kommentar
Det ser ut til at du er rimelig interessert i fotografering, flippant. Så hvis du skal bruke 2407 til bilderedigering bør du vente på rev03, for slik skjermen er nå er den ikke spesielt god til den bruken (hovedsaklig pga. banding).

6950281[/snapback]

 

 

Hvordan oppdager/ser man bandinga?

 

Jeg har ikke hatt noen problemer som jeg har lagt merke til på min skjerm.

Lenke til kommentar

I følge Dell's moderator på deres eget forum er den enste forskjellen mellom A02 og A03 at de har fiksa noen språkfeil i OSD-menyene.

Banding vises best på gradienter - altså gradvis jevn overgang i en farve - f.eks mørk rød som gradvis går over til f.eks. hvit. Banding vises som mørke bånd i skillene mellom en nyanse til den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...