mongojarle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) slik var det også når jeg byttet skjermen min første gang...LES HER, OG SE PÅ BILDENE: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6728219 jeg ringer dell nå jeg tror jeg... hehe... kanskje jeg får en ny uten pixelfeil...! edit: venter med å ringe.. 6813946[/snapback] Hvorfor vente? Du har tross alt fått et produkt som ikke er slik det skal være... Når man betaler nærmere 8k for en skjerm så er det ikke for mye å forlange at den står i vater... 6813984[/snapback] HElt enig... det er ikke det at jeg ikke skal ringe, men jeg har rotet bort ordrenummert. jeg var med på det gruppekjøpet av skjermer for en liten stund tilbake og har derfor ingen personlig kvittering... så jeg må bare få tak i det nummeret så ringer jeg... skal absolutt få prøvd å byttet! edit: sitter nå i telefonen med en svenske... nå skulle han høre med noen kolegaer. de spiller fiolin som pausemusikk. edit2: herregud, jeg må bare få lov til å rose kundesupporten til Dell opp i skyene... dette er andre gang de bytter denne skjermen for meg, og de kommer kanskje til fredag (i dag er det onsdag). svensken (som jeg tror heter thomas) er en jettetrevligt fyr og han håppast at det ordner seg. så skjermen blir byttet, no questions asked. snakket forresten med samme svensken nå som sist. Endret 6. september 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dersom dere får føtter som holder skjermen i vater blir jeg å ringe selv til Dell. Kjempeflott at dere oppdaterer oss underveis Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Flott at det løste seg jalejale! At de har muligheten til å yte slik service er definitivt fordelen med å handle fra slike enorme selskaper som Dell. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Flott at det løste seg jalejale! At de har muligheten til å yte slik service er definitivt fordelen med å handle fra slike enorme selskaper som Dell. 6815048[/snapback] helt klart... det er ikke alle som hadde byttet en så stor og dyr skjerm for kunde 2 ganger uten å stille ett eneste ubehagelig spørsmål, uten å stille spørsmål overhode faktisk... man hører mye rart om dell sin kundeservice og jeg skjønner at folk kan bli betenkt ved å handle derfra av den grunn, men jeg har bare poitive tanker om dell etter dette. får bare håpe jeg har flaks i uflaksen og får en "flawless" skjerm uten noen feil. denne gangen skal jeg tilogmed være snill mot dell og returnere foten og kablene...! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må bare si at jeg er grisefornøyd med min 2407. Hadde en Samsung 240T før, og det er vel ingen stor bombe at det var en forbedring... Det jeg ikke hadde trodd var at den skulle være så betydelig bedre på alle måter enn min andre skjerm, en 213T. Den var jo milevis bedre enn 240T igjen, så jeg trodde faktisk den var bra. Min 2407 har ingen døde piksler, er rett montert, og er egentlig helt prikkfri. Eneste ulempen er at det er et løst deksel som skrangler rundt inni der, muligens transportskade... De tilbød å bytte den omgående, men ettersom den virker ypperlig, valgte jeg å holde på den til noe eventuelt skjer. Må også nevne at jeg er meget fornøyd med servicen, både før og etter handelen. Og ja, jeg handlet utelukkende som privatperson, ikke som HW-medarbeider :-) Lenke til kommentar
raathass Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kommer ny til meg også. Har snakket med en overhyggelig snuppe som gang på gang poengterte at de selvfølgelig skulle bytte skjermen, og beklaget og bar seg - ble nesten litt slitsomt... Får ta en titt på foten å se om den er mulig å fikse selv. Kan hende dell er hypp på å selge den gamle til en hyggelig pris i stedet for å måtte sende Linjegods for å hente og stresse :-) Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jeg bestilte denne skjermen i dag og leveringstiden er på cirka 12 dager, sikkert siden jeg bor så langt nord (Tromsø). Kommer sikkert til å skrive mine erfaring med skjermen her om et par uker Endret 7. september 2006 av parallax313 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bestilte denne skjermen i dag og leveringstiden er på cirka 12 dager, sikkert siden jeg bor så langt nord (Tromsø). Kommer sikkert til å skrive mine erfaring med skjermen her om et par uker 6820070[/snapback] Jeg hadde en leveringstid på ca 6-10 dager, fikk den etter 2-3 dager Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) 2-3 dager er laaang tid... jeg ringte dell i går klokken 15:30. idag klokken 10.45 står ups på døra med ny skjerm, men jeg var ikke hjemme, så fyren ringte meg. Jeg tok ikke telefonen, men jeg ringte opp 10min etter, og pga det må jeg vente til mandag... VRÆL! kanskje dell har et lager i norge for å håndtere bytting raskt? edit: tror gunnar fra ups begynner å bli grundig lei av meg...! første gang jeg byttet skjermen var han her 4 ganger før han fikk levert skjermen han virker ikke så vennlig i stemmen i tlf lenger heller. Endret 8. september 2006 av jalejale Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vel, det står for meg at den går i Produksjon nå (1. bestillingsbehandling, 2. produksjon ikke started, *3. produksjon, 4. klargjøring før levering, 5. ekspedert). Uansett har jeg ikke hastverk. Om det går en uke eller to spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) ok... klokka 14:40 i dag kom gunnar fra ups innom igjen etter å ha vært en tur i skien og sandefjord. han hadde med seg en stooor eske uten noe dell-navn eller merker på, bare en plain pappeske. inni var det noen rare greier, sølvposer fyllt med noe som har formet seg etter skjermen... anyway, innholdet teller vel mest, og det var et PERFEKT eksemplar av 2407. Eneste jeg har noe å si på var at strømkablen manglet, men jeg stjal jo den av de sist jeg sendte inn så det var jo ikke noe styr. Så da har jeg fått meg en skjerm som står i vater, og har ingen døde/fargede pixler! Nå er jeg glad, og i kveld skal jeg feste. Gleder meg også til å få sove godt om nettene... Og jeg må igjen bare bøye meg i støvet for dell. angående pappesken tipper jeg at de har pakket den opp og testet den for å slippe å få den i retur. det var heller ingen beskyttelses-plastflak over panelet. HOHO.. er så glad så glad. SKÅL! edit: hm... i innstillingene til skjermen (når man bare tyrkker på - en gang) står det at den har vært i bruk 1300timer... så denne har nok vært hos kunde før... Endret 8. september 2006 av jalejale Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 edit: hm... i innstillingene til skjermen (når man bare tyrkker på - en gang) står det at den har vært i bruk 1300timer... så denne har nok vært hos kunde før... 6825248[/snapback] hva mener du med det der? mener du seriøst at Dell har sendt deg en skjerm som er blitt benyttet 1300 timer ?? Den funksjonen har jeg forsåvidt oversett.... trykker hvor sa du?? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jepp, stod noe over 1300 timer og noen minutter.. du trykker bare på minus knappen når skjermen er på, så kommer det opp en meny der man kan stille diverse på farger og slikt... jeg resettet den telleren på timer, så jeg vet ikke nøyaktig, men det var noe over 1300 vet jeg... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jepp, stod noe over 1300 timer og noen minutter..du trykker bare på minus knappen når skjermen er på, så kommer det opp en meny der man kan stille diverse på farger og slikt... jeg resettet den telleren på timer, så jeg vet ikke nøyaktig, men det var noe over 1300 vet jeg... 6826403[/snapback] skjer ikke noe når jeg trykker på bare minus knappen. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Samme her, skjer ingenting. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Ikke her heller. Skjer kun noe når man trykker på knappen for å åpne OSD og knappen rett til venstre for den. Endret 8. september 2006 av Cardinal Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Har forsøkt en hel drøss med taste kombinasjoner nå. ingen respons på minusknappen nei... finner ikke noe info om antall timer noen sted jeg... hjelp.... Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, Hvordan skal en få frem denne menyen til DELL? Hvilke tastekombinasjoner må en gå igjennom? Takker til den som har svar Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Fant ut av det; tastekombinasjonen er slik: Skru av skjermen. Hold inne meny og + knappen. Slipp disse to knappene når skjermen slår seg på (skru skjermen på samtidig som du holder disse to knappene inne - meny og + knappen). Vent til DVI kontakten/VGA kontakten - symbolet forsvinner. Trykk da på - knappen. Da kommer menyen frem. Har merket på DELL forum at en bør huske hvilke verdier (skrive ned en har der før en gjør noe). Følte selv at skjermen min ble noe mindre sterk i hvitfargen etter å ha vært innom menyen - kan være synsbedrag - selvom jeg ikke gjorde noen endringer der. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 helt vanlig hos dell at de sender ut "refurbished" skjermer som nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå