oysfaerg Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Usj, det var dyrt souljah. Dessuten sender ikke Dell.dk varer til Norge, du blir henvist til .no Lenke til kommentar
souljah Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) tenkte at det hadde vært kjekt å fått til noe lignende med her i norge sammne med dell.no - og 30% til 35% rabatt er jo betydelig, jeg ville definitivt benyttet meg av et sånt tilbud om jeg hadde fått det... Edit: og slik som jeg forstår det tilbudet danskene fikk av dell, så trengte de bare kjøpe 30 skjermer tilsammen og de var ikke bundet av at alle måtte kjøpe samme skjerm størrelse samme rabatt i norske kroner ville vært: 30" (3007FPW): kr. 12, 635,- (30%)(inkl.mva) 24" (2407FPW): kr. 6, 678.75 (35%) (inkl. mva) 20" (2007FPW): kr. 3, 788.75 (30%) (inkl. mva) Endret 23. juli 2006 av souljah Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 souljah: ordner du noe slikt her i norge så kjøper jeg gjerne en 2407 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 souljah: Du vil vanskelig klare å få ordna noe slikt hos Dell Norge. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 vel jeg kjenner ikke dell norge's rabatt systemer.. men det skader jo ikke å ta en telefon... og høre hva dell norge er i stand til å tilby på et kjøp av f. ex 30 stykk 24" skjermer med nevnte rabatt vil jo være et salg for dell på ca. 200 000 kr, det vil jo uansett være interesant å høre hva dell norge vil tenker om det.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 fant en spennede link om rabatt ved felleskjøp av dell monitorer i danmark, ganske heftige rabatter, skulle gjerne sett at vi kunne fått til noe lignende i norge også, sikler litt på en stooooor dell 30" http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.p...f%E6llesk%F8bet edit pristilbudene som danskene fikk (ps. alle prisene er i danske kroner) Rabatterne kommer til at lyde sådan her (Er fraktrukket): Widescreen 30" (3007FPW) : 11,829.25 kr incl moms (30%) 24" (2407FPW) : 6,236.25 kr incl moms (35%) 20" (2007FPW) : 3,570.00 kr incl moms (30%) Alm. 4:3 20" (2007FP) : 3,859.00 kr incl moms (30%) 19" (1907FP) : 2,336.25 kr incl moms (30%) Disse 2 modeller kan fåes i både sort og sølv. (Disse rabatter opnås dog kun hvis jeg kan samle 30+ personer der er interesseret. Hvis vi ikke kan blive 30 kan jeg godt skaffe rabat, men ikke så høje som de står herover.) Skærmene kommer direkte fra DELL Danmark, og det er naturligvis de samme skærme som kan købes til fuld pris på dell.dk. Garanti/Reklamation: Skærmene har den normale gode garanti som Dell giver. (Reklamationen kan udvides fra 3 til 5 år for 300kr ekstra) Der følger kvittering med til hver enkelt personer sådan der ikke bliver problemer ved brug af garanti. Levering: Skærmene kommer direkte fra DELL Danmark, jeg formidler bare kontakten og skaffer en forholdsvis stor ordre. Den enkelte kunde bliver så sat i kontakt med Frederik Fanth fra Dell, som betalingen ordnes med. De 30-35% rabat kommer altså i kraft af, at I får kontakt til DELL gennem mig. Der kommer måske flere tilbud på deres andre skærme, så hold øje med forummet. 6541033[/snapback] Dell.no har jo ofte kjøyrd sånne tilbud. Kjøp skjerm nr 1 for full pris og så får du 25% avslag på skjerm nr 2. Enklere å finne 2 sjeler enn 30 som vil ha seg ein skjerm. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fikser vi en deal med dell der jeg klarer å skaffe meg en 30" til under 13000kr. så er jeg med Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 har nettopp vært i kontakt med dell norge og snakket med jacob, VI KAN FÅ AKKURAT SAMME DEAL SOM DANSKENE FIKK 30 - 35 PROSENT AVSLAG PÅ DELL SKJERMER MEN VI MÅ VÆRE 30 STYKKER FOR Å FÅ DETTE TIL så bare gi meg beskjed om du er interesert i å være med på dette.. (beklager caps locken men føler at dette er så gode nyheter at caps lock er "lov" Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg er kanksje interesert. Kommer mye an på når det eventuelt blir bestilt. Vil også lese litt rundt på andre skjermer men at det er en koselig skjerm er det ingen tvil om. Hvordan er det med veggfeste til skjermen? Endret 24. juli 2006 av Limbeck Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 vil sette igang med bestillinger så snart som jeg har samlet 30 intereserte det behøver da ikke ta så lang tid før vi kan sette igang Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 souljah: I det minste gjør avtalen bindende, helst be om forskuddsbetaling og garanti fra Dell. Det er utallige historier om folk som "skal kjøpe" "jeg skal ha" osv, men når det kommer til stykket er ikke folk interessert likevel. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 vi vil følge samme løsning som i danmark, det betyr at jeg samler inn navnene også tar jacob i dell kontakt med de som er interesert, og de betaler direkte til dell, altså for å få denne rabatten må man gå via meg, men betalingen tar hver enkelt opp med Dell -dermed slipper vi folk som flipp flopper, jeg er ikke interesert i disse.. når man så melder seg på så er dette bindene... foresten: oysfaerg jeg fikk det til med dell jeg så nå gjenstår det "bare" å samle 30 intereserte kjøpere Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Helt greit, men jeg ville fortsatt ha forsøkt å skaffet samme avtale med færre kjøpere. 30 er mange Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hva med å poste prisene som må betales her? inkl frakt og alt sammen hvis det er 30 som skal ha? er det en grense på max 30stk? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jalejale: Det er nok ingen grense på max 30 stk nei. Hvis dell tjener 1500 kroner pr produkt er det tross alt 45.000 kroner på 30 mann, så det er ingen dårlig butikk. Men på langt nær de prisene jeg handler for (les: langt billigere enn dette tilbudet) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 kan du kjøpe til meg da oysfaerg? hehe... lurer på om jeg skal bytte ut 2405, men det er litt tiltak, ettersom denne er et perfekt eksemplar av skjermen. og så mye styr med å selge og sånn.. tror jeg driter i det jeg Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) uff et lite tilbake slag...dessverre kan vi ikke få akkuart den samme dealen som de fikk i danmark, som det står nå om vi bestiller f.ex 10 skjermer vil vi få 30 prosent rabatt.. priser ved totalt 10 stykk skjermer 24" med 30 prosent rabatt = kr 7, 192.50 30" med 30 prosent rabatt = kr 12, 635.00 men vi må sende dem til samme adresse, og det er en utfordring, det som var så fint med det danske tilbudet er at alle kunne få dem tilsendt direkte fra dell -så da ville jeg bare vært en tilrettelegger... men nå må vi finne en måte å bestille sammen og når alle har betalt så vil dell levere alt på samme adresse... så må vi finne en måte å videresende disse ja ja back to the drawing table Endret 24. juli 2006 av souljah Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 At vi faar rabatten allerede paa 10 akjermer er da kjempeposetivt. mye lettere aa samle 10 enn tretti. Hvor negativt ser du paa aa videresende skjermene da? frakt betaler vi selvsagt. opprett en konto og vi faarhaandsbetaler kjermene. angaaende sikkerhet kan vi kanskje stenge kontoen for uttak foer to-tre av oss samtykker. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg ville fått de levert i bergen og har ingen problemer med å videresende skjermene.. vil jo være nødt til å bruke posten eller en annen speditør.. er vi riktig mange (+20) ville det jo være mulig å to leveringer en til bergen og en til oslo når det gjelder betaling så høres en sperret konto som dobbel signeres som en god ide.. At vi faar rabatten allerede paa 10 akjermer er da kjempeposetivt. mye lettere aa samle 10 enn tretti. Hvor negativt ser du paa aa videresende skjermene da? frakt betaler vi selvsagt. opprett en konto og vi faarhaandsbetaler kjermene. angaaende sikkerhet kan vi kanskje stenge kontoen for uttak foer to-tre av oss samtykker. 6548251[/snapback] Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kult at vi får betale hver for oss direkte til Dell, det burde hjelpe et par nølere, som er redde for svindel, til å bestemme seg. Hvor mange har meldt seg på nå egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå