Northland Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Er litt usikker på hva dette går under, men jeg satser på at d er rett kategori.. anyways.. Jeg har en Honda Civic, 97 mod jeg ska senke.. Eller rettere sagt, heve.. Bilen ble kjøpt i desember, og det var nesten akkuratt blitt satt på et senkesett som var 40/40mm.. Dette senke settet er noe dritt (jamex) og hele bilen har begynt og sige.. jeg vil nå ha et nytt senkesett som er bedre og 35/35mm heller.. Det jeg da lurer på, er om noen har erfaring me noen gode senkesett? Noen som har peiling på et som ikke koster skjorta, men har relativit god kvalititet? Skal kjøpe fjærer og dempere.. Tiden tikker, siden bilen blir bare lavere og lavere (!) Håper noen kan gi meg noen tips, siden det er et hav av senkesett og velge mellom.. Takker uansett for svar Endret 13. mars 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pass på at du kjøper senkesett i mm når man passerer 2-sifra tall, for tror du har et problem om bilen er senka 40cm, dvs nesten en halvmeter.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Haha! skrive leif! Mja, skal ikke ha såå lav bil.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pass på så den går på nesen, det er det som er tøft. Mer senking fremme enn bak, f.eks 60/40. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 jojo, er jeg enig me deg der.. Men problemet mitt er at jeg tar borti nesten overalt nå.. vil ha bilen bitte litt høyere .. Var et mareritt sist jeg kjørte bilen gjennom vaskehallen, tok skikkelig nedi.. var hos ei vennine og en gang, da satt jeg nesten fast bilen i gården deres (!) og sånn er litt flaut! For og gjør den litt mer praktisk, vil jeg heve den litt.. Ingen så vett om/har erfaring med et greit senke sett? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bilstein skal visst ha noen fine, de har justerbare også Gå for det Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 kjøp et komplett sett alltså med dempere og fjærer. Bare fjærer på original dempern er bare dritt uansett Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Det som er planen ja.. Men jeg finner liksom ikke helt et komplett senke sett med fjærer/dempere og TUV papirer til min civic.. f.eks bilstein, koni eller h&r senkesett.. vet dere om noen forhandlere her i norge som selger dette? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Personlig syns jeg ikke stuking er noe tøft.. Ville gått for et skikkelig senkesett, så slipper du at det sekker Hadde "nye" Jamex på min, de sakk ikke mer enn bare noen mm. De fikk ny leverandør i fjor sommer.. Det er mye mulig at det du har nå har gått fra 40 mm til 60+ Det gjorde de gamle jeg hadde på min.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Er d noen som har erfaring med cobra senkesett? fant et der jeg må betale ca 4000-5000kr for dempere og fjærer.. Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Autospar skulle ha 4000 for fjærer og dempere av typen cobra. Han i butikken skrøytet av dette senkesettet, og sa at det var 5 års garanti på det. Bilen bli da senket 30/30 mm. Går bare for dette. Er lei av og leite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå