Gå til innhold

BRAFILM-tilbud helt gratis?

Goscinny

Anbefalte innlegg

Jeg, som sikkert de fleste av dere, har fått med meg BRAFILMs tilbud om 4 gratis leiefilmer. Jeg har også en kode, slikt at jeg i tillegg får kinobillett. Noen som har prøvd dette? Er det virkelig heeelt gratis (hvis man avbestiller efter hvert)?

_______

Goscinny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er tredje måneden jeg har tenkt å avbestille kontoen, men rekker aldri fristene. Så det er skumle greier. Men jeg er nok litt for grådig.

Jeg hadde hvertfall ikke sjangs til å se alle 4 filmene i tide. Litt pga jeg prøvde tilbudet rundt juletiden og da funker kanskje ikke posten like godt.

Skal klare å få levert alle filmene innen April! Begynner å bli dyrt dette.

Lenke til kommentar

Man må ikke betale porto eller noen ting? Det er altså HELT gratis om man melder seg ut i tide?

OT: Er det lov til å ta backup av leiefilmer om man sletter filene når leieperioden er over? (Hvis noen mods ikke liker dette, så bare slett det siste her :yes: )

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Man må ikke betale porto eller noen ting? Det er altså HELT gratis om man melder seg ut i tide?

OT: Er det lov til å ta backup av leiefilmer om man sletter filene når leieperioden er over? (Hvis noen mods ikke liker dette, så bare slett det siste her :yes: )

5749537[/snapback]

Porto til og fra betaler de, du får en liten pappting å sende filmen i. Det er helt gratis, men jeg som alle andre rakk ikke fristen :wee:

Det står spesifisert i reglene til Brafilm at man ikke har lov til å kopiere filmene.

Lenke til kommentar

Synes tjenesten fungerte supert. Var ikke så lenge aktivt medlem, meldet med ut innen fristen og har fått et "gavekort" på kino.

Rask service, praktiske løsninger og god nettside med stor valgfrihet. Intet negativt å si om dette konseptet og denne aktøren i markedet.

Lenke til kommentar

brafilm.no er IKKE noe å bruke penger på, joda i prøvetiden kommer filmene raskt frem), men når du plutselig skal betale over 200 kr kommer ikke filmene så raskt frem til deg lenger.

film24.no er MYE bedre. skikkelig flinke til å sende raskt ut nye filmer, og ja, jeg har prøvd begge endel måneder

men hvem trenger sånne ting nå i 2006 ;)

Lenke til kommentar
brafilm.no er IKKE noe å bruke penger på, joda i prøvetiden kommer filmene raskt frem), men når du plutselig skal betale over 200 kr kommer ikke filmene så raskt frem til deg lenger.

film24.no er MYE bedre. skikkelig flinke til å sende raskt ut nye filmer, og ja, jeg har prøvd begge endel måneder

men hvem trenger sånne ting nå i 2006 ;)

5750037[/snapback]

Film23 opplevde jeg at filmene jeg ønsket meg ALDRI var inne... :(

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Det er helt gratis om du husker alle fristene, har inntrykk av at om du er 1 min for sen så må du signe et måneds abonnement.

Hvis du skal melde deg HELT ut må du sende dem et skriftlig brev, du kan dekativere medlemsskapet i tre måneder. Det starter automatisk igjen etter disse tre månedene, been there done that ;).

Moralen er; HUSK fristene hvis du ikke vil ende opp med et lengre opphold hos Brafilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...