Goscinny Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg, som sikkert de fleste av dere, har fått med meg BRAFILMs tilbud om 4 gratis leiefilmer. Jeg har også en kode, slikt at jeg i tillegg får kinobillett. Noen som har prøvd dette? Er det virkelig heeelt gratis (hvis man avbestiller efter hvert)? _______ Goscinny Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sist jeg prøvde en slik en ble 4 filmer plutselig til veldig mange, å en fin slump penger Men ja, bra film.no er godt folk de Var storfornøyd med tjenesten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er tredje måneden jeg har tenkt å avbestille kontoen, men rekker aldri fristene. Så det er skumle greier. Men jeg er nok litt for grådig. Jeg hadde hvertfall ikke sjangs til å se alle 4 filmene i tide. Litt pga jeg prøvde tilbudet rundt juletiden og da funker kanskje ikke posten like godt. Skal klare å få levert alle filmene innen April! Begynner å bli dyrt dette. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Man må ikke betale porto eller noen ting? Det er altså HELT gratis om man melder seg ut i tide? OT: Er det lov til å ta backup av leiefilmer om man sletter filene når leieperioden er over? (Hvis noen mods ikke liker dette, så bare slett det siste her ) Endret 13. mars 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Man må ikke betale porto eller noen ting? Det er altså HELT gratis om man melder seg ut i tide? OT: Er det lov til å ta backup av leiefilmer om man sletter filene når leieperioden er over? (Hvis noen mods ikke liker dette, så bare slett det siste her ) 5749537[/snapback] Porto til og fra betaler de, du får en liten pappting å sende filmen i. Det er helt gratis, men jeg som alle andre rakk ikke fristen Det står spesifisert i reglene til Brafilm at man ikke har lov til å kopiere filmene. Lenke til kommentar
moray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Synes tjenesten fungerte supert. Var ikke så lenge aktivt medlem, meldet med ut innen fristen og har fått et "gavekort" på kino. Rask service, praktiske løsninger og god nettside med stor valgfrihet. Intet negativt å si om dette konseptet og denne aktøren i markedet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 brafilm.no er IKKE noe å bruke penger på, joda i prøvetiden kommer filmene raskt frem), men når du plutselig skal betale over 200 kr kommer ikke filmene så raskt frem til deg lenger. film24.no er MYE bedre. skikkelig flinke til å sende raskt ut nye filmer, og ja, jeg har prøvd begge endel måneder men hvem trenger sånne ting nå i 2006 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 brafilm.no er IKKE noe å bruke penger på, joda i prøvetiden kommer filmene raskt frem), men når du plutselig skal betale over 200 kr kommer ikke filmene så raskt frem til deg lenger. film24.no er MYE bedre. skikkelig flinke til å sende raskt ut nye filmer, og ja, jeg har prøvd begge endel måneder men hvem trenger sånne ting nå i 2006 5750037[/snapback] Film23 opplevde jeg at filmene jeg ønsket meg ALDRI var inne... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Syns brafilm er fantastisk eg! og ja vis du melder deg ut innen fristen betaler du ingenting! Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen som vet hva denne koden er eller? jeg hadde den men har glemt den også men jeg vet att alle har samme kode!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Eg måtte sende skriftlig beskjed når eg skulle melde meg av, ergo eg rakk ikkje fristen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er helt gratis om du husker alle fristene, har inntrykk av at om du er 1 min for sen så må du signe et måneds abonnement. Hvis du skal melde deg HELT ut må du sende dem et skriftlig brev, du kan dekativere medlemsskapet i tre måneder. Det starter automatisk igjen etter disse tre månedene, been there done that . Moralen er; HUSK fristene hvis du ikke vil ende opp med et lengre opphold hos Brafilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå