leifeinar Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 hadde en externdisk WD, den hylte og skrek sp skrudde jeg den sund og da viste det seg at det var lese hodet som var løst og dreiv og hoppa frem og tilbake. noen som har vært borti dette? altså vet hvordan det skal festes? ? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 du får nokk et problem der ja. litt støv nedi HD så hasta la vista. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe .. Du kødder nå? 5747499[/snapback] nei tuller nok ikke tenkte som så at den var alerede ødelagt og at jeg ikke kunne gjøre det værre. er jo alltid arti og skru litt. jeg er vel ikke den første som skruer sund en hdd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg er vel ikke den første som skruer sund en hdd 5747654[/snapback] Nei du er ikke den første - men de fleste forventer ikke å kunne reparere en finmekanik harddisk på denne måten. Bruk den som dekorasjon så har du ihvertfall noe igjen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg er vel ikke den første som skruer sund en hdd 5747654[/snapback] Det stemmer godt Eldgamle harddisker -> nytt bruksområde (bilder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå