Gå til innhold

Hva må jeg kunne for å kunne mekke små spill?

Anbefalte innlegg

Hva slags script "ting" språk er det man trenger å kunne for å lage spill??

Har skjønt at man trenger bøker etter å ha lest et annet innlegg her inne, men jeg lurer på om det finnes en enkel måte å gjøre det på... kan ikke noe greier fra før av utenom litt html, css og litt flash

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å laga spel vil kreva veldig mykje studie. Du må læra deg eit programmeringsspråk, og læra deg spelprogrammering. Kva for eit programmeringsspråk du bør velga kan eg ikkje svara på, men du kan bruka C++. Etter formuleringa til spørsmålet ditt går eg ut i frå at du høyrar til den delen som plutseleg vil laga eit spel, og trur at det er ingen sak. (men eg kan ta feil)

Men her er det altså snakk om år, ikkje dagar. Sjølvsagt basert på innsats og vilje til å lesa tunge engelske bøker på fleire hundre sider. Lykke til seier eg.

Lenke til kommentar

Han sier jo i navnet til tråden at det er snakk om småspill, så da er det vel egentlig ganske villedende å si at det er snakk om år med læring. Hvis det er små og enkle 2D-spill du er ute etter, mener jeg at en oppegående person kan lære å lage det i BlitzBasic på noen uker. Vil du lage 3D-spill lettest mulig er VB.NET og Managed DirectX et godt alternativ. Er du ute etter bleeding edge performance og kompetanse som er nyttig i spillindustrien er C++ og enten DirectX eller OpenGl veien å gå..

Lenke til kommentar
Men jeg vil på det sterkeste anbefale deg VB.NET

Det er utrolig enkelt og lage enkle 2D spill, og er veldig enkelt og lære seg.

5748483[/snapback]

Kva er eigentleg godt med Visual Basic. Eg programmerar for tida C# sidan det er raskare på enkle greie program enn C++, sjølv om eg er vel så god innen C++.

Men korleis er Visual Basic? Er det endå lettare / raskare å programmera enn C#? Og når eit programmeringsspråk blir lettare må det jo nesten bli mindre funksjonellt. Eg har alltid hatt eit intrykk av at VB er til skikkeleg amatør- / hobby-programmering.

Ikkje for å gå heilt offtopic, men har nokon ein rask link til ein skikkeleg gjennomgang av programmeringsspråk og deira bruksområder?

– back to topic –

Eg støttar chills i at det er lurt å velja eit lettare programmeringsspråk enn C++ til dette. Sjølv om C++ er veldig mykje brukt, er det òg veldig upraktisk og tungvindt til den lettare typen program / spel. Eg gjekk meir eller mindre i den fella og lærte meg C++ uvitande om kor tungvindt det er. Eg har skaffa meg gode erfaringar, men eg har aldri fullført eit seriøst prosjekt i C++ (til motsetning for C#). For å sitere dei meir erfarne programmerarane er C++ eit språk du bør kunna etter kvart, men til hobbyprogrammering er eigentleg ikkje det nødvendig.

Endret av knuto
Lenke til kommentar

Min mening er at det eneste som er bra med Visual Basic er at det er lettere å lære enn de fleste andre språk. Fins vel en del tilhengere av språket, men selv syns jeg C# har en langt flottere syntaks, og en del andre språklige fordeler. Man kan i og for seg bruke VB.NET til stort sett alt C# kan brukes til, siden IL-koden de blir kompilert til er stort sett identisk.

Gidder forøvrig ikke å leite etter tutorials til deg jokkemann. Google it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...