Jalla Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Heisann. Er det mulig å få tak i et standalone Pyro IEEE1394 OHCI compliant kort & kabel her i landet? Har prøvd å finne det, men alle kort er bundlet med unyttig software jeg ikke trenger, av den enkle grunn at jeg hart det fra før. Dette kortet vil være en ypperlig parhest til Pinnacle studio 7 som jeg har fra før. Firewirekortet som fulgte med 7'ern er imidlertid i stykker. Noen som har erfaringer med andre kort? Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hvorfor må du på død og liv ha Pyro? Fant frem til denne på http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr til kr. 324,- Bruker dette kortet selv mot AVID DV Express og Pinnacle 8.0 Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Næsj, på død og liv fru blom... :smile: Snakka med en som hadde "peil" og han mente ADS's Pyro - kort var et av de beste korta. Takk for tipset. Trur jeg bestiller... Er jo ikke verre en at jeg sender det tilbake om det ikke funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå