MrQuote-on-Quote Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som har funnet på noe vettugt å putte inni pcmcia-porten som ikke er en pcmcia-port? 6391669[/snapback] Edit: Quoter meg selv her ja. 7461468[/snapback] Det heter vel PC-card? Hva med den plastdingsen som fulgte med og som sitter i porten da? er bra nok for meg Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 QUOTE(jonmagne @ 09/12-2006 : 16:20[/quote) Det heter vel PC-card? Hva med den plastdingsen som fulgte med og som sitter i porten da? er bra nok for meg 7462420[/snapback] Jo, den er jo kjekk, men vurdere å pensjonere den. Kanskje et tv-kort eller noe? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 "....The X1400 upgrade will set you back around £47 and is probably worth the extra money seeing as the X1300 combined with the 15.4in WSXGA+ screen will not be compatible with Windows Vista...." Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? leste dette på http://www.reghardware.co.uk/2006/12/06/re..._inspiron_6400/ Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 På "control panel - mouse - gestures" er det en boks som heter "enable back/forward gestures". Jeg har disse enablet, men klarer ikke finne ut hvordan man bruker de? Noen som vet? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ny catalyst ute: http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/..._catalyst/34500 Men hvorfor går ikke det an å innstalere catalyst på x1400? Det er jo ATI? Flere som har problemer med dette? Eller kan vi kun få drivere av dell - der den siste oppdaterte driveren er fra i juni i sommer. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ledning slik at jeg kan bruke min inspiron 6400 i bilen. Men så er det jo så mange forskjellige plugger i de mange laptoper på markede. Noen som gidder hjelpe meg og finne en, slik at jeg kan koble dell'en min til sigarettenneren i bilen? Edit: Tenkte noe lignende denne eller denne. Vil det funke? Kom eventuelt med noen norske butikker som selger slike. Endret 14. desember 2006 av remmm Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Noen som vet om man kan sette i Memory Stick PRO Duo i minnekort leseren? Prøvde men fikk det ikke til, måtte dra ut med pinsett etterpå! Lenke til kommentar
remmm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Må ha en slik du putter minnekort inni, vet ikke helt hva jeg skal kalle det men. Pleier å være med en slik om du kjøper minnekort. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Må ha en slik du putter minnekort inni, vet ikke helt hva jeg skal kalle det men. Pleier å være med en slik om du kjøper minnekort. 7599079[/snapback] Adapter Lenke til kommentar
remmm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Må ha en slik du putter minnekort inni, vet ikke helt hva jeg skal kalle det men. Pleier å være med en slik om du kjøper minnekort. 7599079[/snapback] Adapter 7599841[/snapback] Sløvt av meg :!: Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei! Jeg sliter med dvd-avspilling på maskinen min. Lyd og bilde hakker i alle avspillere. Det kan gå an å se film i powerdvd, men det er fortsatt tendenser til hakking. Har noen forslag til løsning på dette? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kontakt dell, så får du sikkert ny spiller. Lenke til kommentar
togr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende 7653555[/snapback] Må vel være dårlige CD-plater som ikke støtter store hastigheter, men det er kanskje ikke sikkert slike er mulige å få kjøpt lenger... så hva annet det kan være vet jeg ikke. Lenke til kommentar
togr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 cd'n jeg bruker er verbatim og skal støtte store hastigheter. Trodde verbatim var greie plater. Lenke til kommentar
togr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende 7653555[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du sjekket alle instillinger? Kan være at det står at den f.eks skal brenne med 600kb/s istedet for støttede 3600kb/s Lenke til kommentar
togr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du sjekket alle instillinger? Kan være at det står at den f.eks skal brenne med 600kb/s istedet for støttede 3600kb/s 7666484[/snapback] Takker for svar. Hvor sjekker jeg dette henn? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det kan du sjekke i innstillingen til brenneprogrammet du bruker. Lenke til kommentar
togr Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 har sjekket det ut og det er ikke det som er problemet. skjønner ikke hva det kan være jeg asså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå