Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400

AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får melding på telefonen din når den har ankommet nærmeste linjegods stasjon, det fikk i alle fall jeg :) så må du hente den der, eller vente til den ene dagen i uka de har utkjøring. Får et nr. på sms som du skal ringe og avtale henting/utkjøring.

Lenke til kommentar

Er det mulig å ta ut DVD-enheten som står i i6400 på en enkel og grei måte? Dell har nemlig vært litt slurvete med monteringen av min, slik at dekselet stikker litt ut på den ene siden (ser ut til at den står litt skeivt). Er ikke snakk om mer enn 1-2mm, men det virker som at dette fører til at den lager en ulyd (vibrasjon) når platen spinner opp i stor hastighet. vibrasjonen forsvinner når jeg holder en finger presset mot DVD-enheten. Hadde vært kjekt å kunne prøve å ta den ut og montere på nytt for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Bestillte lcd-skjerm og annet dings fra dell for en stund siden ..

Og fikk varene levert hjemme på døra , på ca 1 uke her til kalde karasjok langt nord.

Så jeg har ikke grunn til å klage på leveringstiden. synes det var kanske imponerende..

Er ikke ofte jeg opplever så rask levering , og det på døra....

Mvh

Lenke til kommentar
Er det mulig å ta ut DVD-enheten som står i i6400 på en enkel og grei måte? Dell har nemlig vært litt slurvete med monteringen av min, slik at dekselet stikker litt ut på den ene siden (ser ut til at den står litt skeivt). Er ikke snakk om mer enn 1-2mm, men det virker som at dette fører til at den lager en ulyd (vibrasjon) når platen spinner opp i stor hastighet. vibrasjonen forsvinner når jeg holder en finger presset mot DVD-enheten. Hadde vært kjekt å kunne prøve å ta den ut og montere på nytt for å se om det hjelper.

7019651[/snapback]

Det er som regel bare en skrue på undersiden som må skrues løs, etter det er gjort så drar du dvd-enheten ut. Se om du finner en skrue på undersiden.

Lenke til kommentar

Får maskinen min snart.

Hva skjer om jeg formaterer C:, slår sammen C: og D:, og deler den opp igjen der C: har 10GB og resten av gigabytene går til partisjon D: ?

Mister jeg da MediaDirect, altså det OS'et som kan boote for å spille av musikk og filmer?

Lenke til kommentar

Noen som kan gi en god beskrivelse av støynivå og viften til 6400?

Går viften svakt hele tiden eller starter den bare ved tyngre oppgaver?

Jeg bruker pc mest til programmering og ønsker i utgangspunktet en helt lydløs pc.

Har idag en dell 500m med pentium M som jeg er meget godt fornøyd med, spesielt at den er så og si helt lydløs...

(Hadden også en zepto 6615WD men synes den bråket for mye... vifta gikk på midtstille nesten hele tiden... slik vil jeg ikke ha det...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...