jegerenfisk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Rundt 3 timer med normal bruk. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Transport hos Dell, hvordan gjør dem det? Sender transportøren pakken til Posten? Har Schenker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Schenker leverer pakken på sin egen ekstremt treige måte 1-2 uker er vel tida. De kjører lastebil hele veien Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Så... hvordan kommer pakken min da? Det står at den har kommet til Alnabrua. Dit kom den vel i natt. Kommer det en hel lastebil hit da? Jeg bor bare... 30, 40 minutter unna Oslo. Så de sender altså ikke pakken til posten? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjørte lastebil hit værtfall(Jeg bor i Kristiansund, om du har en fjerneste anels hvor det er Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hehe, vært der mange ganger når jeg skulle til byen! Hehe, bodd på Smøla! Tøft! Lurer på hvordan de finner huset når det ikke står nummer på det . Endret 2. oktober 2006 av Beethoven Lenke til kommentar
remmm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du får melding på telefonen din når den har ankommet nærmeste linjegods stasjon, det fikk i alle fall jeg så må du hente den der, eller vente til den ene dagen i uka de har utkjøring. Får et nr. på sms som du skal ringe og avtale henting/utkjøring. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det mulig å ta ut DVD-enheten som står i i6400 på en enkel og grei måte? Dell har nemlig vært litt slurvete med monteringen av min, slik at dekselet stikker litt ut på den ene siden (ser ut til at den står litt skeivt). Er ikke snakk om mer enn 1-2mm, men det virker som at dette fører til at den lager en ulyd (vibrasjon) når platen spinner opp i stor hastighet. vibrasjonen forsvinner når jeg holder en finger presset mot DVD-enheten. Hadde vært kjekt å kunne prøve å ta den ut og montere på nytt for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bestillte lcd-skjerm og annet dings fra dell for en stund siden .. Og fikk varene levert hjemme på døra , på ca 1 uke her til kalde karasjok langt nord. Så jeg har ikke grunn til å klage på leveringstiden. synes det var kanske imponerende.. Er ikke ofte jeg opplever så rask levering , og det på døra.... Mvh Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvordan får man installert USB 2.0 driveren? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det mulig å ta ut DVD-enheten som står i i6400 på en enkel og grei måte? Dell har nemlig vært litt slurvete med monteringen av min, slik at dekselet stikker litt ut på den ene siden (ser ut til at den står litt skeivt). Er ikke snakk om mer enn 1-2mm, men det virker som at dette fører til at den lager en ulyd (vibrasjon) når platen spinner opp i stor hastighet. vibrasjonen forsvinner når jeg holder en finger presset mot DVD-enheten. Hadde vært kjekt å kunne prøve å ta den ut og montere på nytt for å se om det hjelper. 7019651[/snapback] Det er som regel bare en skrue på undersiden som må skrues løs, etter det er gjort så drar du dvd-enheten ut. Se om du finner en skrue på undersiden. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk skal du ha. Virker som om enheten er litt skeiv i utgangspunktet, ikke montert skeivt. Får se om den fremdeles bråker. I så fall regnes det vel som feil på vare? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alle dvd-drev på bærbare bråker litt. Det er hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Får maskinen min snart. Hva skjer om jeg formaterer C:, slår sammen C: og D:, og deler den opp igjen der C: har 10GB og resten av gigabytene går til partisjon D: ? Mister jeg da MediaDirect, altså det OS'et som kan boote for å spille av musikk og filmer? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det samme lurer jeg også på. Om jeg mister media direct hvis jeg formaterer med en vanlig xp home cd og ikke det der recoverysystemet til dell... Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som kan gi en god beskrivelse av støynivå og viften til 6400? Går viften svakt hele tiden eller starter den bare ved tyngre oppgaver? Jeg bruker pc mest til programmering og ønsker i utgangspunktet en helt lydløs pc. Har idag en dell 500m med pentium M som jeg er meget godt fornøyd med, spesielt at den er så og si helt lydløs... (Hadden også en zepto 6615WD men synes den bråket for mye... vifta gikk på midtstille nesten hele tiden... slik vil jeg ikke ha det...) Lenke til kommentar
remmm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vifta starter opp når prosessoren kommer opp i rundt 50 grader. Å det gjør den kun ved tyngre oppgaver ja Lydnivået er meget behagelig, du blir definitivt ikke skuffet der! Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Høres bra ut... Når du sitter med pc i fanget og surfer og det er relativt stille rundt deg, hører du da viftesusen? har du prøvd i8kfan ? fungerer det på fint 6400 ? http://www.diefer.de/i8kfan/index.html Lenke til kommentar
remmm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når jeg bare surfer er ikke vifta på i det hele tatt, men du kan høre en stille sus fra hardisken. Jeg bruker i8kfan ja, men bare for å vise temperatur osv... Lar systemet selv styre om vifta går eller ikke. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvilke skjermkort og cpu har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå