remmm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hehe, jaja. Isåfall kommer min på fredag. Håper den kommer noen dager før da Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg undres over Core duo 2, kommer den til 6400? Eller er den her allerede? Fordi, når du veldig CPU type så står den jo ikke der. Er det noe som vil skje hos Dell? Noen tilbud el. snart? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tror du kan få core 2 duo om du ringer dell, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
klovnikamp Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg undres over Core duo 2, kommer den til 6400? Eller er den her allerede? Fordi, når du veldig CPU type så står den jo ikke der.Er det noe som vil skje hos Dell? Noen tilbud el. snart? 6905062[/snapback] Man kan få den hvis man ringer og hører med dem. jeg får forøvrig min I6400 i morgen kveld, en uke før forventet leveringsdato Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Pussig at de ikke har fiksa det på nettet enda... Takk skal dere ha! Forresten... X1400, hvor lenge varer et 9-cellers batteri med det kortet? sånn ca medium skjermstyrke etc. Endret 21. september 2006 av Beethoven Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fikk min i6400 i dag.. Har et merkverdig problem. Noen ganger blir blånyanser rosa..Litt irriterende. Bestillte t2250 fikk t2400, må si meg fornød med d:) Lenke til kommentar
remmm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har estimert leveringsdato i morgen jeg, men fikk en mail av dell i dag hvor det står gratulerer med ditt nye produkt osv, men har ikke fått den. Snodig. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som vet om det er mulig å få winamp til å funke med quickset knappene? Hadde vært kjekt om jeg hadde fått til det Lenke til kommentar
mariusk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som vet om det er mulig å få winamp til å funke med quickset knappene? Hadde vært kjekt om jeg hadde fått til det 6929875[/snapback] Bruk den plugin'en her. Funkar smertefritt... Klikk her. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Herlig! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
klovnikamp Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har akkurat fått pc'en. Er det noe spesielt jeg burde tenke på med batteriet nå som laptop'en er ny?F.eks at pc'en lades helt opp, og så helt ut noen ganger, eller er det bare å la strømmen stå i? Pc'en kommer mest til å bli brukt som en stasjonær, lønner det seg da å ta ut batteriet, eller er det noen triks som bevarer levetiden på batteriet? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har akkurat fått pc'en. Er det noe spesielt jeg burde tenke på med batteriet nå som laptop'en er ny?F.eks at pc'en lades helt opp, og så helt ut noen ganger, eller er det bare å la strømmen stå i? Pc'en kommer mest til å bli brukt som en stasjonær, lønner det seg da å ta ut batteriet, eller er det noen triks som bevarer levetiden på batteriet? 6940680[/snapback] Ikke lad ut batteriet! Litium-ion-batterier får sin levetid vesentlig redusert for hver gang de lades helt ut, i motsetning til andre batterityper. De fleste nyere mobiltelefoner og bærbare PC-er har Li-Ion men allikevel er det enkelte forhandlere som råder kunder til å lade ut og opp igjen batteriene, uvitende om at de ødelegger batteriene. Li-Ion liker best å lades opp før det er tomt. For å få mest mulig batteritid, bruk PC-en mest mulig på strøm, og ikke lad batteriet helt ut med mindre det er nødvendig. Ikke ta ut batteriet heller, det har godt av såkalt vedlikeholdslading fra PC-en selv om det ikke brukes. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Noen som vet om det er mulig å få winamp til å funke med quickset knappene? Hadde vært kjekt om jeg hadde fått til det 6929875[/snapback] I winamp: optioins - prerferences - global hotkeys - eneable Done! Funker som bare det.. bruker det selv når jeg spiller. Det finnes også et plug-in til itunes som gjør det samme. Bare søk på "itunes media buttons inspiron". Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Forresten... X1400, hvor lenge varer et 9-cellers batteri med det kortet? sånn ca medium skjermstyrke etc. 6909935[/snapback] Har ikke målt, men jeg har har kjørt 45min nå med full lysstyrke og har 2:43 igjen. Så du kan nok klare 4+ timer hvis du demper lysstyrken litt. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Eksakt hvor mye koster det å oppgradere fra core duo T2250 1,73ghz til core 2 dyo 1,66ghz på denne?? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er vel bare å sjekke på Dell.no det :-) Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 core 2 duo er ikke listet opp som et av cpu alternativene, må ringe for å få det, hvertfall på konfigen til 7990. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 på den høyeste configen er det core 2 duo cpuer. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 men da blir den for dyr Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hvor lenge varer den med et 6-cellers batteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå