Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400

AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har x1400 2Xram-brikker og kraftig CPU :tease:

6861706[/snapback]

at det står "6 timer gjenstår" betyr ikke at det faktisk stemmer...

6862505[/snapback]

Det er dog en god pekepinn.

6862533[/snapback]

Har faktisk opplevd at batteriet varer lenger enn tiden som anslås også, og jeg har x1400 på min 6400. Med lyset på det laveste og uten wifi på, varer batteriet (det største) rundt 6 timer uten problemer så lenge man driver med kontorarbeid. Hvor lenge det varer til spilling vet jeg ikke, men det er nok en del mindre. Tiden som anslås gjelder forresten bare med det inneværende strømforbruket, slik at med en gang man begynner å fyre opp musikk, dvd-spiller, 3d, lysstyrke osv. så vil man få nye anslag etter en viss tid.

Lenke til kommentar
Har faktisk opplevd at batteriet varer lenger enn tiden som anslås også, og jeg har x1400 på min 6400. Med lyset på det laveste og uten wifi på, varer batteriet (det største) rundt 6 timer uten problemer så lenge man driver med kontorarbeid. Hvor lenge det varer til spilling vet jeg ikke, men det er nok en del mindre. Tiden som anslås gjelder forresten bare med det inneværende strømforbruket, slik at med en gang man begynner å fyre opp musikk, dvd-spiller, 3d, lysstyrke osv. så vil man få nye anslag etter en viss tid.

6864044[/snapback]

Naaaajs! 6 timer er sweeet med x1400.

Tror du det varer like lenge hvis man ser mange divx-filmer etterhverandre?

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar

6864044[/snapback]

Naaaajs! 6 timer er sweeet med x1400.

Tror du det varer like lenge hvis man ser mange divx-filmer etterhverandre?

6865111[/snapback]

Tja... jeg satt på båt mellom Stavanger og Bergen, og måtte skru opp lysstyrken en del hakk for å se noe siden det var sol som skinte inn gjennom vinduene, og så på mange episoder fra en serie. Tror batteriet varte nærmere 4 timer, så kan man kanskje presse seg til en halvtime ekstra om man har lysstyrken på det laveste i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
OK. Får vell bare vente da, estimert leveringsdato er 22 september. Så lurer jeg på en ting til, i prisguiden på dell inspiron 6400 på hardware.no står det at den har infrarød, noen som kan si om dette stemmer/ikke stemmer?

6873267[/snapback]

min var estimert til neste torsdag (23.) men ble utsatt til 27. og jeg bestilte vel for noen uker siden..

Lenke til kommentar
Du kan bruke 533mhz minne på den. Så det stemmer nok det som står på Dells sider.

6825900[/snapback]

Ja, vet at jeg kan, men er det ikke raskere med 667 mhz? siden resten av systemet er 667? Jeg bestilte på fredag, får kanskje ringe inn til mandag og høre hva sier.

Noen som kan anbefale en bra blåtann mus til denne laptop'en?

Endret av klovnikamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...