TangoDown Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Regn med 1-2 uker.. 6735723[/snapback] Tja, ble sendt med Schenker i går, så forhåpentligvis er den her på mandag eller tirsdag . Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Nei, regn med mandag uken etter du. Schenker var usannsynlig treige. Tror de kjører lastebil hele veien. Lenke til kommentar
gnott Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Fikk min pc i går og har disse specsa; 1,73 cpu, 80 gb harddsik 5,400 rpm, 1gb minne, 256 mb x1400 skjermkort, 9 cell batteri og 1680x1050 truelife skjermen. Har et problem med at min pc bruker veldig lang tid på å starte opp Var litt irriterende at det tok ganske lang tid fra jeg trykker på power knappen til alt er starta opp og klart til bruk. Er det flere med dette problemet ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 defrag og slå av alle unødvendige (trial) programmene som starter opp? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg postet for par dager siden der jeg skrev om et problem med hodetelefon/mic innganger som ikke fungerte. Det kom en Dell mann og byttet hovedkortet. Greit nok så fungerer greiene, men når jeg har laderen i og snakker i skype, så hører de jeg snakker med en utrolig irriterende suse lyd. Dette gjelder også når jeg spiller inn stemmen min.. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
namla Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Må kaste inn et spm. Inspiron 6400, har hatt den i et par dager og synes HDD tempen er høy. Ved normalt arbeid ligger den på ca 40 grader, og ved tyngre bruk har jeg målt den opp i 50 grader! Normalt? Skadelig? Levetid med så høy temp? Ellers, som gnott nevner, er ikke oppstartstiden noe å skryte av, skyldes helt sikkert alle de prog som fulgte med fra dell. Jeg kommer til å formatere.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 50C er ikke noe å bekymre seg for, du kan jo sjekke max operating temperature for hdd'n din på nettsidene til produsenten. Ellers er backup selvsagt alfa omega når det gjelder pc. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Siden det er en bærbar og alle komponentene "lever" i et ganske tett miljø, så tror jeg ikke det er noe problem. Blir jo ikke så mye luftgjennomstrømning som i en stasjonær. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg postet for par dager siden der jeg skrev om et problem med hodetelefon/mic innganger som ikke fungerte. Det kom en Dell mann og byttet hovedkortet. Greit nok så fungerer greiene, men når jeg har laderen i og snakker i skype, så hører de jeg snakker med en utrolig irriterende suse lyd. Dette gjelder også når jeg spiller inn stemmen min.. Noen som har hatt lignende problem? 6741700[/snapback] Har ikke prøvd skype og lignende så mye på min 6400, men prøv å velge "demp" på noen av volumkontrollene for innspilling og se om det hjelper. Av og til kan usannsynlige ting virke inn, f.eks. på min stasjonære PC må jeg slå av lyden på PC-speaker (som jeg ikke har koblet til) fordi man ellers kan høre en høyfrekvent susing i høytalerne. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvordan klarte du å velge 9-cellers batteri? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) jonmagne : takk for svar. Har ikke testet enda men det skal jeg! Tror du/dere at dette er god nok grunn til å f.eks få en ny adapter..? Endret 26. august 2006 av Calc Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvordan klarte du å velge 9-cellers batteri? 6744476[/snapback] Du er nødt til å bestille pr. telefon for å få 9-cellers batteri. Hun jeg bestilte hos skjønte ikke hvorfor det ikke var tilgjengelig på hjemmesiden. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvor mye bedre er et 9 cellers batteri og hva koster det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tror de bare slenger på en par hundrelapper for det, og da har du 85W/h, istedet for 53 elns(bedre batterilevetid mao). Tror du klarer å dra tett oppunder 6 timer med det råeste oppsettet ved greit innstillt skjerm/cpu. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det vanlige batteriet som følger med er visst 6 cellers. Trodde det var 8 jeg. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvor mye bedre er et 9 cellers batteri og hva koster det? 6745310[/snapback] Du vil nok merke ganske stor forskjell i batteritiden med 9- i forhold til 6-cellers. Kostet rundt 150,- ekstra da jeg bestilte. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Uff! Og det sier dere nå Er det mulig å bestille senere? Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Nei, regn med mandag uken etter du. Schenker var usannsynlig treige. Tror de kjører lastebil hele veien. 6740815[/snapback] Virker jammen som du får rett i det. Har ikke skjedd oppdateringer på pakkesporingssiden til Schenker siden den ble sendt torsdag i forrige uke. *sukk* Uff! Og det sier dere nå 6751641[/snapback] Står nevnt på side 42 av denne tråden . Endret 28. august 2006 av Porki Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Må si det er merkelig og høre de er så trege.. Jeg fikk pc'n min kl 10 om morgenen etter at den hadde blitt registrert hos Schenker.. Men det er kanskje stor forskjell på hvor du befinner deg Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Må si det er merkelig og høre de er så trege.. Jeg fikk pc'n min kl 10 om morgenen etter at den hadde blitt registrert hos Schenker.. Men det er kanskje stor forskjell på hvor du befinner deg 6757374[/snapback] Hvor befinner du deg da? Selv bor jeg I Skien, og måtte vente godt over en uke..nærmere to faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå