Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400


AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min pc i går og har disse specsa;

 

1,73 cpu, 80 gb harddsik 5,400 rpm, 1gb minne, 256 mb x1400 skjermkort, 9 cell batteri og 1680x1050 truelife skjermen.

 

Har et problem med at min pc bruker veldig lang tid på å starte opp

Var litt irriterende at det tok ganske lang tid fra jeg trykker på power knappen til alt er starta opp og klart til bruk.

Er det flere med dette problemet ?

Lenke til kommentar

Jeg postet for par dager siden der jeg skrev om et problem med hodetelefon/mic innganger som ikke fungerte.

Det kom en Dell mann og byttet hovedkortet. Greit nok så fungerer greiene, men når jeg har laderen i og snakker i skype, så hører de jeg snakker med en utrolig irriterende suse lyd. Dette gjelder også når jeg spiller inn stemmen min..

Noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar

Må kaste inn et spm. Inspiron 6400, har hatt den i et par dager og synes HDD tempen er høy. Ved normalt arbeid ligger den på ca 40 grader, og ved tyngre bruk har jeg målt den opp i 50 grader! Normalt? Skadelig? Levetid med så høy temp?

 

Ellers, som gnott nevner, er ikke oppstartstiden noe å skryte av, skyldes helt sikkert alle de prog som fulgte med fra dell. Jeg kommer til å formatere..

Lenke til kommentar
Jeg postet for par dager siden der jeg skrev om et problem med hodetelefon/mic innganger som ikke fungerte.

Det kom en Dell mann og byttet hovedkortet. Greit nok så fungerer greiene, men når jeg har laderen i og snakker i skype, så hører de jeg snakker med en utrolig irriterende suse lyd. Dette gjelder også når jeg spiller inn stemmen min..

Noen som har hatt lignende problem?

6741700[/snapback]

Har ikke prøvd skype og lignende så mye på min 6400, men prøv å velge "demp" på noen av volumkontrollene for innspilling og se om det hjelper. Av og til kan usannsynlige ting virke inn, f.eks. på min stasjonære PC må jeg slå av lyden på PC-speaker (som jeg ikke har koblet til) fordi man ellers kan høre en høyfrekvent susing i høytalerne.

Lenke til kommentar
Nei, regn med mandag uken etter du. Schenker var usannsynlig treige. Tror de kjører lastebil hele veien.

6740815[/snapback]

 

Virker jammen som du får rett i det. Har ikke skjedd oppdateringer på pakkesporingssiden til Schenker siden den ble sendt torsdag i forrige uke. *sukk* :roll:

 

Uff! Og det sier dere nå  :cry:

6751641[/snapback]

 

Står nevnt på side 42 av denne tråden ;).

Endret av Porki
Lenke til kommentar
Må si det er merkelig og høre de er så trege.. Jeg fikk pc'n min kl 10 om morgenen etter at den hadde blitt registrert hos Schenker.. Men det er kanskje stor forskjell på hvor du befinner deg

6757374[/snapback]

Hvor befinner du deg da? Selv bor jeg I Skien, og måtte vente godt over en uke..nærmere to faktisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...