remmm Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ja det merka jeg også, planer om å kjøpe en inspiron i nermeste framtid, men nå har de gjort om på sidene. Går ikke å velge hvilket batteri du skal ha :/ Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Håper det fikser det snart. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Batterivalg-greiene har kanskje noe å gjøre med at de tilbakekaller alle disse eksplosjonsfarlige batteriene sine? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 noen som har fått slike batterier? jeg slapp heldigvis unna Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Noen kjapp måte å finne ut om mitt er rammet? Edit: Fant noe her: https://www.dellbatteryprogram.com/Default.aspx?LN=nn-NO Edit2: Det står ikke noe bakpå mitt batteri, er min safe da? Endret 15. august 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 du må ta ut bareritet da Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen kjapp måte å finne ut om mitt er rammet?Edit: Fant noe her: https://www.dellbatteryprogram.com/Default.aspx?LN=nn-NO Edit2: Det står ikke noe bakpå mitt batteri, er min safe da? 6680697[/snapback] Du må ta ut batteriet og på undersiden så står det endel tall. Du skal ha de tallene som er beskrevet på dellbatteryprogram.com. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Tror jeg slapp unna! Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har sendt en mail angående at det ikke går å velge 9 cell batteri framfor 6 cell nå. Så får vi se Lenke til kommentar
29989 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det mulig å kontakte Dell per e-post? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det mulig å kontakte Dell per e-post? 6689344[/snapback] [email protected] tror jeg. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 sleit lenge med å finne en epost adresse jeg og, huske ikke hvilken jeg endte opp med. Ikke den der i alle fall, håper de svarer, 9 cell batteri er mye av grunnen for at jeg vurderer 6400. Syns det er teit at de tok bort muligheten for 9 cell batteri. Lenke til kommentar
29989 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja, så vidt jeg vet, har dette vært mulig før. I sammendraget til høyre under "Inkluderer også" står det imidlertid angitt "6-cell , 53 WHr Li-Ion primary battery (optional)", så mye tyder på at dette er en teknisk feil fra Dells side. Jeg har også oppdaget at batterispesifikasjonene for eksempelvis Inspiron 9400 (og andre modeller der man kan endre batterispesifikasjonene) står angitt under "Tilbehør" i sammendraget, altså i samsvar med det faktum at man kan endre spesifikasjonene i "Legg til i tilbehør". Vi får håpe at Dell snart får rettet opp dette! Lenke til kommentar
29989 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I mellomtiden er jeg nødt til å avgjøre om jeg skal ha 100 GB (7200 rpm) eller 120 GB (5400 rpm) i harddiskkapasitet. Bruker datamaskinen mindre tid på å åpne filer fra harddisken med høyere rpm? Jeg er litt i tvil om hva jeg skal velge, for jeg tror jeg trenger en del plass på harddisken. (Jeg skal installere en database på ca. 43 GB.) Det er vel også mulig å kjøpe en ekstern harddisk, men hvor fleksibel er den i bruk? Lenke til kommentar
remmm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Dell hadde visst ikke serlig lyst til å svare på epost. 9 cell batteri kunne man velge under tilbehør før ja, ekstra batteri kunne man også velge, men det er ikke mulig lengre. Synes det er pussig altså, har lyst på inspiron nå! Endret 17. august 2006 av remmm Lenke til kommentar
29989 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er det mulig å kontakte Dell på telefon angående dette? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 noen som vet hvor mye batterien veier i forhold til 6-cellers batterien? er den mye tyngre? kjenner en som klager på vekten, han har 9-cellers. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen som har en inspiron 6400 med 6 cell batteri? Og vet ca hvor lenge det funker ved lett bruk? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Har ring dell og de sa at det er mulig å få 9-cellers batteri og bluetooth på PCen selv om man ikke kan velge det på nettet. Man må vel ringe for å kunne bestille det da. Vurderer sterk denne PCen fordi den virker bra og har bra batteritid. Har nesten ikke funnet andre PCer som har noe særlig mer enn 2t batteritid og de få jeg har funnet (utenom dell) har ikke virket så bra. Lurer på hvilket grafikkort jeg skal kjøpe. PCen skal hovedsakelig brukes til skolearbeid, men også ting som musikk og nettlesing. Skal nok ikke spille noe særlig eller ingenting. Vil ha det så stille som mulig også, så lenge det ikke går for mye ut over ytelse. Hvilken er best for meg da? Hvordan er de forskjellige kortene i forhold til GeForce FX 5200, som jeg har i min stasionære? edit: xerxess: Tror vekten av PCen med 6-cellers batteri er 2,8 kg og med 9-cellers batteri 3 kg. Noen som kan bekrefte dette? edit2: Er det noen andre ulemper enn prisen men å velge 7200 rpm harddisk isteden for 5400 rpm? (støy, batteritid osv.) På Dinside står det at PCen er 4,2 cm høy, men på Dell står det 3,7 cm høy. Hva er riktig? Endret 18. august 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 4,2 er hvis du regner med gummiføttene under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå