Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400

AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får dere status fra? Jeg bestilte per telefon og har ikke mottatt noe "sporingsinformasjon" fra Dell. Står kanskje på ordrebekreftelsen som kommer i posten etter 5 dager?

6083604[/snapback]

Ja det er der det står.

Dimanche: Dette betyr vel egentlig at pakken er i rute! derfor burde jeg hatt den i går. Men jeg fikk den ikke i dag heller :hrm:

Endret av Torland
Lenke til kommentar
2-5 dager tror jeg noe som har gjort meg litt frustrert ettersom min ble bygget for 7 :mad: dager siden. Hvis dataen ikke kommer før helga så skal de få høre det!! :tease:

Håper vertfall at den kommer nå snart;lei av ventinga!

6082793[/snapback]

Har du sett på nettsiden til dell? Det skal være en link der til selskapet som frakter pcen. På noen selskap kan man se hvor pcen er i verden.

Edit: leif

6083003[/snapback]

Ja har sett. På transportselskapets side står det "arrived at sorting hub" (DK). Det har stått lenge faktisk fra 8. mai 14:43.

Forventet leveringstid er/var 10. mai. På dells egen side står følgende: Your order is en route,an ETA will be added asap.

Hva betyr egentlig det??

6083107[/snapback]

Har samme problem, bestilte 30/4/2006 men har enda ikke fått datan:

Dette står det på transport selskapets side

2006-05-08 14:43 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB

Begynner å bli irritert da: ETA 2006-05-11

Men får håpe den kommer snart

Lenke til kommentar

Jeg blir vertfall forbanna om jeg ikke får den før helga! :mad:

Etter at varen er sendt tar det normalt 2-5 arbeidsdager. I dag er det 7 dager siden min var sendt (sendt 4. mai) Og den va beregnet til å komme frem 10. mai.

|mEg|

Lenke til kommentar

Nå har PC'en vært lenge inni en bil ser jeg:

2006-05-11 18:53 DK - SCHENKER CALCULATE ETA

2006-05-11 17:37 DK - SCHENKER ORDER LOADED ON TRAILER

Jeg gjetter at den "kommer fram" i København i morra.. Så er den her på tirsdag elns.

Lenke til kommentar
Nå har PC'en vært lenge inni en bil ser jeg:

2006-05-11 18:53 DK - SCHENKER CALCULATE ETA 

2006-05-11 17:37 DK - SCHENKER ORDER LOADED ON TRAILER

Jeg gjetter at den "kommer fram" i København i morra.. Så er den her på tirsdag elns.

6089069[/snapback]

Det var gjerne litt optimistisk...men jeg har jo ikke handlet hos Dell før. Har enda ikke fått min

Lenke til kommentar

okey, nå har jeg ventet i ca 80timer.

men får enda ikke opp min bestilling på dell.no > ordrestatus med mitt IR nummer og email adresse

har sendt mail til dell, men får nok ikke svar før på mandag,

er det noen her som ikke fikk se sin ordre før det var godt en del dager (4-5dager) ?

Lenke til kommentar
okey, nå har jeg ventet i ca 80timer.

men får enda ikke opp min bestilling på dell.no > ordrestatus med mitt IR nummer og email adresse

har sendt mail til dell, men får nok ikke svar før på mandag,

er det noen her som ikke fikk se sin ordre før det var godt en del dager (4-5dager) ?

6092044[/snapback]

Bare ha tålmodighet du får nok bestillingen opp etterhvert.

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Min far bestilte en sånn 6300 til meg .

Skulle få med sånn quicksnap Carbon Fibre farge som var endel fetere enn den orginale .

Får den 24 Mai tror jeg det var.

Men er det bluetooth på maskinen ? Og noen som har prøvd den til spill ?

Lenke til kommentar
Min far bestilte en sånn 6300 til meg .

Skulle få med sånn quicksnap Carbon Fibre farge som var endel fetere enn den orginale .

Får den 24 Mai tror jeg det var.

Men er det bluetooth på maskinen ? Og noen som har prøvd den til spill ?

6092975[/snapback]

Det er ikke bluetooth på denne om du ikke har valgt det ekstra.

Lenke til kommentar

Har hatt min maskin i 1 uke nå, og er bare delvis fornøyd så langt :dontgetit: .Det er en duo 1,83, 1G minne, 1300 skjermkortet. Problemet er at jeg synes den forholdsvis treg sannenlignet med mine andre maskiner som ikke har spesiellt mye bedre specs. :( .Noen andre som synes maskinen er treger enn forventet?

Lenke til kommentar
Noen her som har Inspiron 6400 som kunne tenke seg å ta noen bilder av maskinen og poste dem i forumet?

6093449[/snapback]

Har du sett på første side?

6094209[/snapback]

Jepp, men det hadde vært fint med noen bilder som ikke har sånt "studio" preg, samt bilder fra flere vinkler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...