Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400

AMDXP

Anbefalte innlegg

for bare 10.300kr

vel, har ivertfall bestillt nå!

vil bare takke cybervision_ som gjorde meg oppmerksom på dette=)

6068975[/snapback]

God pris det ja, vil holde lenge den maskinen. Ikke noe å takke for, man må jo hjelpe hverandre i denne kapitalistiske hverdagen vi lever gjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er min Inspiron 6400 bestilt. Siste dag av 2x RAM tilbudet, så jeg hoppet på det.

Hater å måtte bytte ut min kjære Powerbook 12" :love: (powerbook til salgs, send en pm hvis du er interessert)

Men nå blir jeg fattig student, og når fattige studenter trenger ny 15" pc, så blir det rett og slett ikke apple. sukk... :(

*kremt* fattig og fattig. Dette er jo ikke superbillig akkurat, men over 20000 kan jeg dessverre ikke bruke denne gangen.

Men når det er sagt, tror dette blir en knallmaskin :)

T2400 1,83 GHz Core Duo

Windows Media Center + MCE Backup cd

15,4" WSXGA

2GB Ram

100GB 7200 rpm (skal studere musikkteknologi = lydarbeid og sånt, forestiller meg at jeg trenger rask harddisk)

x1400 256MB

9-celler batteri

blåtann/wlan

1 Års garanti/ulykkesforsikring, fornybar (hvor kom denne fra? selgeren må ha lurt den på meg... Men det passer meg egentlig perfekt. Liker å ha noe garanti utover kjøpsloven)

Alt-i-ett printer 924

12000,-

For meg ser denne prisen helt fornuftig ut, men så skal det innrømmes at jeg har vært lenge i apple-verden, så jeg har et litt forskrudd forhold til pris akkurat nå. Har jeg blitt stygt lurt? :)

Endret av Magnusjorg
Lenke til kommentar

Bestilte en Inspiron 6400 i dag. Fikk beskjed om at ordrebekreftelse skulle komme i posten om ca 5 dager. Noen som nylig har bestilt og mottatt en tilsvarende maskin? I så fall, hvor lang tid tar det før den kommer, sånn ca. Og blir den levert på posten eller hjem på døren?

Blir bra dette! :)

Trenger en god trådløs mus, helst med bluetooth. Noen forslag??

Lenke til kommentar
Da er min Inspiron 6400 bestilt. Siste dag av 2x RAM tilbudet, så jeg hoppet på det.

Hater å måtte bytte ut min kjære Powerbook 12" :love: (powerbook til salgs, send en pm hvis du er interessert)

Men nå blir jeg fattig student, og når fattige studenter trenger ny 15" pc, så blir det rett og slett ikke apple. sukk...  :(

*kremt* fattig og fattig. Dette er jo ikke superbillig akkurat, men over 20000 kan jeg dessverre ikke bruke denne gangen.

Men når det er sagt, tror dette blir en knallmaskin :)

T2400 1,83 GHz Core Duo

Windows Media Center + MCE Backup cd

15,4" WSXGA

2GB Ram

100GB 7200 rpm (skal studere musikkteknologi = lydarbeid og sånt, forestiller meg at jeg trenger rask harddisk)

x1400 256MB

9-celler batteri

blåtann/wlan

1 Års garanti/ulykkesforsikring, fornybar (hvor kom denne fra? selgeren må ha lurt den på meg... Men det passer meg egentlig perfekt. Liker å ha noe garanti utover kjøpsloven)

Alt-i-ett printer 924

12000,-

For meg ser denne prisen helt fornuftig ut, men så skal det innrømmes at jeg har vært lenge i apple-verden, så jeg har et litt forskrudd forhold til pris akkurat nå. Har jeg blitt stygt lurt? :)

6074774[/snapback]

se en side tilbake på mitt oppsett, så får du bedømme selv om du er lurte eller ikke ;)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Jepp. Har selvsagt sett på det!

Forskjelllen er vel blåtann, harddisk, ulykkesforsikring og printer.

Yep. er fornøyd jeg! :)

+edit: Bare for informasjonens skyld, selgeren tilbød meg å oppgradere til 120 GB harddisk. Den muligheten er visst ikke på nett, så hvis noen trenger det, så ring inn!

Endret av Magnusjorg
Lenke til kommentar

Jeg bestillte min 18. mai, og den ble sendt 26. mai. De ventet på deler, så det var vel det som tok litt tid. PC'en kom 6 dager senere. Desverre ble orderen min splittet i Danmark, så resten av orderen kom noen dager etter selve PC'en.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte min 18. mai, og den ble sendt 26. mai. De ventet på deler, så det var vel det som tok litt tid. PC'en kom 6 dager senere. Desverre ble orderen min splittet i Danmark, så resten av orderen kom noen dager etter selve PC'en.

6075738[/snapback]

Jeg bestilte 1. mai og dataen selv ble sendt 4. mai, derfor burde den komme i dag! (noe som også er forventet fra dells side)

Er det noen som vet hva det transportselskapet gjør hvis det er ingen hjemme når de ringer på døren??

|mEg|

Lenke til kommentar
Tror de sender sms om når det passer å komme eller noe etter at de har fått pcen til terminalen. Slik at de unngår feilutkjøring. Mulig det er ulik praksis noen steder.

6075880[/snapback]

Fikk vare på døren en gang, i Bergen. Da jeg ikke var der ringte dei meg og sa dei hadde pakke til meg så det er litt ulik praksis rundt omkring.

Bestille 6400 søndag 7 mai. Et par dager nå har det stått 'venter på deler' på bestillingen. Plutselig idag var det vekk og det stod "Din bestilling er i produksjon den 05/07/2006". Altså har den gjerne vært i produksjon siden søndag - Noe sjangse for at jeg får den før helgen ?

Et spm til, 5-in-1 kortleser: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick Pro/xD er det standard på Dell 6400 ?? Ser det var med i testen på dinside.no men kan ikke se det på ordren min...

Endret av Fre_ZZe
Lenke til kommentar

Kortleser er standard ja

De som lurer på når de sender ut: Jeg bestilte i går, og da sa de estimert utleveringdato 24/5 + frakttid

Edit: Muligens er det fordi de har lite med x1400 kort at det tar litt tid...

Endret av Insanity
Lenke til kommentar
Med bestilling innlagt i dag, og i dag er produskjonen ferdig synes jeg dell har vært ekstremt raske. Etter at den er utsendt, hva er ca. frakttid?

6082524[/snapback]

2-5 dager tror jeg noe som har gjort meg litt frustrert ettersom min ble bygget for 7 :mad: dager siden. Hvis dataen ikke kommer før helga så skal de få høre det!! :tease:

Håper vertfall at den kommer nå snart;lei av ventinga!

Lenke til kommentar
2-5 dager tror jeg noe som har gjort meg litt frustrert ettersom min ble bygget for 7 :mad: dager siden. Hvis dataen ikke kommer før helga så skal de få høre det!! :tease:

6082793[/snapback]

Har du sett på nettsiden til dell? Det skal være en link der til selskapet som frakter pcen. På noen selskap kan man se hvor pcen er i verden.

Edit: leif

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar

6082793[/snapback]

Har du sett på nettsiden til dell? Det skal være en link der til selskapet som frakter pcen. På noen selskap kan man se hvor pcen er i verden.

Edit: leif

6083003[/snapback]

Ja har sett. På transportselskapets side står det "arrived at sorting hub" (DK). Det har stått lenge faktisk fra 8. mai 14:43.

Forventet leveringstid er/var 10. mai. På dells egen side står følgende: Your order is en route,an ETA will be added asap.

Hva betyr egentlig det??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...