Lars_Olav_N Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg mistet min Lacie 250 GB eksterne HD i bakken og ødela den. Kjøpte derfor en ny Hitachi Deskstar T7K250 også på 250 GB som jeg satte inn igjen. Problemet mitt nå er at maskinen ikke lenger finner HD'en. Den står på SLAVE, er dette riktig? Har prøvd å sette den på "Cable Select" også, men det funket heller ikke... Noen som har erfaringer med samme problem? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Prøv master også. Det kan hende det er alt som skal til for at kontrolleren i det eksterne kabinettet skal oppdage den. Hvilket merke var den forrige disken som var i LaCie-kabinettet? Hvordan var den stillt inn? Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Prøvde master nå og det funket:) Takk for svar! Det er to forskjellige master på disken. En sto det "16 head" eller noe på og den andre sto det "32 kb" eller noe i den duren der. Jeg valgte den det sto "16 head" på og da virket det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå