samuray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Eg har: - XP 3200 2,0 Ghz @2,45(245 FSB 10 MP) vanice - Twin Mos 512Mb pc 3200 - NQ-4001EX PSU - Radeon 9600 PRO Så eg lurer på om dåke kan hjelpa meg me å finna ut av ka eg bør prøva å justera på, ka sesifications eg bør setta minnetimingsane mine på og da eg har inne i pc'n for å få meir poeng i 3DMark og bedre PC til og spille med Endret 14. mars 2006 av samuray Lenke til kommentar
chariot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg lurer litt på, hvordan fikk du til å kjøre så høy frekvens på minnet? og hvor mye volt gir du det? Mvh. Lenke til kommentar
samuray Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 eg har berre prøvd meg litt fram med og øke hastigheten litt og litt, minnet står på standard volt Lenke til kommentar
chariot Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Takk for svar, jeg vil ikke tru at du kan endre timings noe lavere enn de er med den minnehastigheten på det minnet da. Men du kan jo prøve, det er innstillinger for det i bios, men hver forsiktig. Ikke gjør noe galt når du endrer de. Mvh. Rise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå