Gå til innhold

Special Forces bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ja det er den første og eneste til nå.

snart kommer nr.2 som er Euroforce

jeg har ikke SF selv men det nye er vel våpen,3map og spesialkommandoer som navy seals

Lenke til kommentar
Er dette den første tillegspakken til battlefield 2??

og va er nytt i denne tillegspakken? ;)

5747118[/snapback]

Nye maps, nye våpen, nightvision (nattbaner), zip-line, grappling hook, flashbangs, tåregass.. Banene er litt mer inf-vennlige generellt sett. Kjøp det om du er lei av å bli bomba av folk som mener bf2 burde være en fly/heli-simulator :tease:

Jeg syns det var verdt pengene i alle fall, baner som Warlord er toppers.. :thumbup:

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

SF er absolutt værd pengene det, usansynlig fett og hooke og rapelere seg fra tak til tak, klassen sniper får en ny mening, å den action film følelsen når du er sniper å skyter sånn rutsjebane sak å sklir ned fra tak til nye tak, å ligger å lurer :cool:

Warlod mapet er genialt :D

Men, jeg liker bf2 bedre enn SF, men, du burde nesten kjøpe SF på grunn av unlocksene, g36e og F2000+flash bang :love:

Lenke til kommentar

To ting som gjør SF verdt det hele: den fantastiske grapplehook som gjør at du kan klatre alle tak. Litt mer avansert er å hive den på en veldig høg bygning for å så hoppe og ta tak i tauenden fra en lavere bygning. Rett og slett litt tarzan fakter.

Det andre er RPG-7, terroristenes anti tank våpen. uuuutrolig fet å bruke. Tanks og APC har en tendens til å ha langt mindre levetid i SF enn vanlig BF2 :)

Lenke til kommentar

Battlefild 2 er merkligt :S

Når eg pacha spillet nå så stod det Paching Sucsesfull..

men når eg starta opp spillet så ble skjermen svart ca 5 sekunder og så gjekk det tilbake til skrivebordet! WTF??

Endret av gas
Lenke til kommentar
Battlefild 2 er merkligt :S

Når eg pacha spillet nå så stod det Paching Sucsesfull..

men når eg starta opp spillet så ble skjermen svart ca 5 sekunder og så gjekk det tilbake til skrivebordet! WTF??

5753918[/snapback]

Har hatt det før etter innstallering av ny patch, eg måtte innstallere spelet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...