Skogslik Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er dette den første tillegspakken til battlefield 2?? og va er nytt i denne tillegspakken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ja det er den første og eneste til nå. snart kommer nr.2 som er Euroforce jeg har ikke SF selv men det nye er vel våpen,3map og spesialkommandoer som navy seals Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Er dette den første tillegspakken til battlefield 2?? og va er nytt i denne tillegspakken? 5747118[/snapback] Nye maps, nye våpen, nightvision (nattbaner), zip-line, grappling hook, flashbangs, tåregass.. Banene er litt mer inf-vennlige generellt sett. Kjøp det om du er lei av å bli bomba av folk som mener bf2 burde være en fly/heli-simulator Jeg syns det var verdt pengene i alle fall, baner som Warlord er toppers.. Endret 13. mars 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 g36E og mp7 er verdt penga alene, resten er bare en bonus. Lenke til kommentar
Lost1989 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ja det er den første og eneste til nå.snart kommer nr.2 som er Euroforce Ikke for å kritisere eller noe, men er ikke Euroforce en boosterpack? Det er forskjell på boosterpack og tillegspakke ikkesant? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 den eneste forskjellen er vell at en booster pack er litt mindre og litt billigere en en expantion pack. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) vurderer å kjøpe SF, men etter det jeg har hørt får man kraftig redusering av ytelse i tilleggspakken. Er dette tilfellet også etter 1.21? Endret 13. mars 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Den "reduserte" ytelsen forekommer ikke i BF2. Kun i SF som til tider kan være litt krevende da det er utplassert fryktelig mye unødvendig stasj som suger maskinkraft. Men spillet er moro en stund det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 SF er absolutt værd pengene det, usansynlig fett og hooke og rapelere seg fra tak til tak, klassen sniper får en ny mening, å den action film følelsen når du er sniper å skyter sånn rutsjebane sak å sklir ned fra tak til nye tak, å ligger å lurer Warlod mapet er genialt Men, jeg liker bf2 bedre enn SF, men, du burde nesten kjøpe SF på grunn av unlocksene, g36e og F2000+flash bang Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 To ting som gjør SF verdt det hele: den fantastiske grapplehook som gjør at du kan klatre alle tak. Litt mer avansert er å hive den på en veldig høg bygning for å så hoppe og ta tak i tauenden fra en lavere bygning. Rett og slett litt tarzan fakter. Det andre er RPG-7, terroristenes anti tank våpen. uuuutrolig fet å bruke. Tanks og APC har en tendens til å ha langt mindre levetid i SF enn vanlig BF2 Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det eg ikke fatter med special forces er at de har tatt med apache helikopteret UTEN HELLFIRE! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det eg ikke fatter med special forces er at de har tatt med apache helikopteret UTEN HELLFIRE! 5752377[/snapback] So? De har jo Supercobra uten TOW, nuke og andre koseting i vanilla. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Battlefild 2 er merkligt :S Når eg pacha spillet nå så stod det Paching Sucsesfull.. men når eg starta opp spillet så ble skjermen svart ca 5 sekunder og så gjekk det tilbake til skrivebordet! WTF?? Endret 14. mars 2006 av gas Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Battlefild 2 er merkligt :S Når eg pacha spillet nå så stod det Paching Sucsesfull.. men når eg starta opp spillet så ble skjermen svart ca 5 sekunder og så gjekk det tilbake til skrivebordet! WTF?? 5753918[/snapback] Har hatt det før etter innstallering av ny patch, eg måtte innstallere spelet på nytt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ja så når eg instalerer spillet på ny nå så kan eg ikkje pache spillet eg da? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 du må nesten patche spillene til nyeste versjon...... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 ja men eg må vell pache først me den fuste pachen og så opp over? har noen en liste i rekkefølge? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Nei, du må ha nyeste patch, 1.21 full. Gamle patcher trenger du ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Instalerte nå den pachen men spillet funker ikkje nå komer slik svart sjerm og så går det tilbake til skrivebordet! ka er feil?? Endret 15. mars 2006 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå