Gå til innhold

Security Challenge webside

Terrasque

Anbefalte innlegg

Hei, folkens.

Var forferdelig lite å gjøre på på jobben i dag, og for å få tida til å gå, lagde jeg en security challenge side, noe a la hackordie og alle de der.

Forskjellen er hovedsaklig at denne siden ikke har noe flash, intet javasript, intet java, intet slikt tull. Det er et veldig basic innlogging/bruker system skrevet i PHP med mysql i bunn, og med et par feil lagt til med vilje. Målene er:

1. finne login siden

2. få logget inn

3. få administrator tilgang

4. Skrive en kommentar i tagboardet :)

URL : http://securitychallenge.mine.nu/

En ting til: Vent iallefall noen dager før dere begynner å gi ut tips til andre :) Vil se hvor mange som klarer det uten hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er iallefall seks personer som har kommet inn og lagt igjen en beskjed på tagboardet :D

EDIT :

Nick        Message      Timestamp
Lunatic    Yeah :D  2006-03-13 17:26:36

førstemann til å poste :)

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat (hmork) prøvde oss på denne i går. Jeg klarte på egen hånd å gjøre unna #1 og #2, men måtte ha et lite hint fra ham før jeg klarte #3. #4 gikk relativt greit.

Terrasque: Du har herved fått min velsignelse til å slette mine to første "tekstløse" innlegg i tagboard, da det tok noen forsøk før jeg fikk til å legge inn melding :)

Og, forresten, slett spam fra "HALVAN Was Here" også (17 identiske innlegg på 6 sekunder).

Til dere andre som sliter med innlogginga: Jeg gir gjerne bort hint, men ikke gratis :p

Lenke til kommentar

Dette syns jeg var dårlig, hvordan skal jeg skrive en kommentar i tagboardet? Det er jo ingenting å fikle med teste ut, hvor på siden er det man

må fikle med for å greie punkt #4 ?

Man skal ikke finne en hemmelig mappe ellerno?

Endret av willbend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...