svinepelz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Av coverne som er postet hittil er Madvillain - Madvillainy min favoritt. Raffe greier. Bowie - "Heroes" er også en klassiker, mens den hersens kua til Pink Floyd er jeg egentlig ganske lei av. Ellers må et annet Bowie-cover nevnes, Aladdin Sane: Ellers er ingen albumcovertråd komplett uten det beste coveret av dem alle, uovertrufne Joy Division - Unknown Pleasures. Mørkt, herlig mørkt: Den runde metallboksen til PiL - Metal Box bør også nevnes. En annen favoritt, Miles Davis - Bitches Brew: Endret 5. november 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 På tide det kom en slik tråd egentlig. Herlig! Witchtrap - Sorceress Bitch Bathory - Blood,Fire,Death Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Blir litt dårlig på bilde, Lenke til kommentar
Toften Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dust - Hard Attack Junipher Greene - Friendship Jethro Tull - Thick as a Brick Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Synes disse tre er ganske fete : Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva er feil med 3Den? Dybdevirkningen mangler. Det skulle blitt mindre jo lenger bakover. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Eh, se en gang til eller oppsøk optiker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Oi, det var visst en slik tråd fra før, siden den ble bindt sammen med denne her. Well well. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Ja så det nå jeg også, men det er jo bare bra. Får litt liv i den igjen. Edit: Synes The Divinity of Oceans coveret er fetere enn The Call of the Wretched Sea, men sistnevnte er bedre med tanke på musikken. Endret 5. november 2009 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 mens den hersens kua til Pink Floyd er jeg egentlig ganske lei av. Hehe, men ikke før. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan får dere til slik at det ikkje bli svarte rammer rundt som mine får? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du har lastet de opp. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan får dere til slik at det ikkje bli svarte rammer rundt som mine får? Altså du tykker på "sett inn bilde" knappen og legger inn linken til bildet ditt. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen favoritter. The Cramps - Bad music for bad people Nirvana - Incesticide Skittent og jævlig, ah. Iggy Pop - The Idiot Madrugada - The Nightly Disease Joy Division - Unknown Pleasures Miles Davis - Miles Davis and Horns Portishead - Portishead Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette er fantastisk: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg legger ut de jeg kommer på i farten. Muse - The Resistance King Crimson - Larks's Tongues in Aspic Pearl Jam - Pearl Jam Alice in Chains - Jar of Flies Eels - Daisies of the Galaxy Pink Floyd - Dark Side of the Moon Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 mens den hersens kua til Pink Floyd er jeg egentlig ganske lei av. Hehe, men ikke før. Det å bli lei av noe indikerer at man kan ha likt det tidligere - man blir lei, man går fra ett stadie til et annet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda, men det betyr ikke at du må ha hatt den blant dine fav.covers før fordet. Man kun synes en ting er OK, og deretter bli lei. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bring Me The Horizon - Suicide Season Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå