Jethrotulling Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 The Beatles - With The Beatles David Bowie - Ziggy Stardust and the Spiders from Mars Nick Drake - Pink Moon Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Artwork: Paul Romano Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Rhapsody Og Gamma ray =D Lenke til kommentar
someOen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Roger Waters - Amused to Death Porcupine Tree - On The Sunday Of Life Porcupine Tree - Up The Downstair Porcupine Tree - Signify Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways Porcupine Tree - Coma Divine Porcupine Tree - Metanoia Porcupine Tree - Stupid Dream (coveret til remasteren er riktignok ganske kjipt) Porcupine Tree - In Absentia King Crimson - In The Court Of the Crimson King Blackfield - Blackfield II Gentle Giant - Gentle Giant Gentle Giant - Octopus Kaizers Orchestra - Evig Pint Camel - Camel Steven Wilson - Insurgentes (søren, eg har ikkje fått tak i dette albumet enda. ) Endret 4. januar 2009 av someOen Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Emperors cover med Gustave Dorés "The Vision of Death on a Pale Horse" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gojira - From Mars to Sirius. Ekstremt nydelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg poster mine favoritter, de jeg kommer på, først. Bob Dylan - Blonde on Blonde - 1966 Thelonious Monk - Underground - 1968 Can - Monster Movie - 1969 Pink Floyd - Atom Heart Mother - 1971 Emerson, Lake and Palmer - Tarkus - 1971 (trolig mitt all time fav. cover...) Can - Ege Bamyasi - 1972 Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery - 1973 (ser ut som coveret til et metallband anno 2009 eller noe - det som gjør det så rått.) Iron Maiden - Somewhere in Time - 1986 Septic Death - Crossed Out Twice - 1999 (samle-album) Endret 4. juni 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fin tråd, Cyph. Pendulum - Blood Sugar/Axle Grinder Spesielt fascinerende er den som 12" picture disc. Ellers er In Flames - A Sense Of Purpose også flott Skal rote igjennom vinylene mine i morra og finne mer snacks, subjektivt sett Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 August Burns Red - Messengers Converge - Jane Doe Underoath - They're Only Chasing Safety City and Colour - Sometimes Every Time I Die - New Junk Aesthetic Justice - (Cross) Norma Jean - Redeemer Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen få favoritter Deltron 3030 - s/t Dr. Dooom - First Come, First Served Ohio Players - Angel Madvillain - Madvillainy Freddie Hubbard - Hub-Tones Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Mange fine, folkens! Justice sin hadde jeg glemt, den er dritkul, xBoffen. Madvillainy kunne også gjerne vært på min liste, Thend. Dritrå. Fin tråd, Cyph. Thanks. Kom på en til favoritt, btw: David Bowie's "Heroes" fra '77. Also Sonic Youth's 'Goo' fra 1990. Endret 4. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Radiohead - In rainbows Funkadelic - Electric spanking of war babies Jamiroquai - High-Times-Singles 1992 - 2006 Endret 4. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kom på enda en som burde vært i førstepost.. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Battles - Mirrored Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better Justice - ✝ Le Corbeau - Evening Chill / Montréal of the Mind Menomena - Friend and Foe The Velvet Underground & Nico The xx - xx Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Justice - (Cross) Unskyld meg men det har ikke riktig 3D.. Kanskje ikke så bra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva er feil med 3Den? Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Diablo Swing Orchestra Infected mushroom 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå