GoldenHymn90 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jimmy Eat World - Futures Støtter denne! Men det absolutt beste platecoveret må være Arcade Fire - Funeral: Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 noen helt sinnsykt jævlige covere i denne tråden dette er den grønnjævligste hittil: Porcupine Tree - In Absentia Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) overrasket over så lite in flames covre her i tråden Endret 26. juli 2008 av Tveity Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Emperor - In the Nightside Eclipse et av de sykeste... Mayhem - Dawn of the Black Hearts Death - The Sound of Perseverance Endret 27. juli 2008 av Crippled Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 noen helt sinnsykt jævlige covere i denne tråden dette er den grønnjævligste hittil: Porcupine Tree - In Absentia https://www.insideoutshop.de/images/PTInAbsentia.jpg Fullstendig enig. At noen kan kalle det for et bra cover er over min fatteevne. Det var bare frastøtende og jævlig. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Innrømmer at det albumet kanskje ikke er det vakreste å se på. Mye bedre cover av samme band imo: Om det kanskje ikke er det beste coveret noensinne, er det i hvert fall ikke veldig "grønnjævlig". Selv kan jeg forresten som regel ikke takle skeivt tegnte/malte metal-covre (host iron maiden host). Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Album coveret til Hail to the thief, Radiohead. Bildet sier sitt. Mange ord. Dype meninger. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Selv kan jeg forresten som regel ikke takle skeivt tegnte/malte metal-covre (host iron maiden host). Maiden-covrene er jo noen av de tøffeste som finnes. Og hva mener du egentlig med "skeivt tegnte/malte metal-covre"? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg nominerer Pestilence sitt cover for skiva "Consuming Impulse" i denne tråden. Et genialt cover etter min mening. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Chiodos - All's Well That Ends Well Dream Theater - Metropolis Pt.2: Scenes From a Memory Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mannen i ballongen. Reflekterer albumets musikk ganske bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Deftones - Saturday Night Wrist Placebo - meds Endret 28. juli 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) et av de sykeste...Mayhem - Dawn of the Black Hearts Elsker historien bak det bildet der. Øystein Aarseth (aka Euronymous) kom hjem til huset som bandet delte, oppdaget Dead som hadde skutt seg selv, snudde med en gang og kjørte til butikken for å kjøpe engangskamera. Lurer på hva fotobutikk folkene tenkte da han fremkallet rullen.. Endret 29. juli 2008 av Speik Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Punk-pop bandet The Dwarves har noen morsomme covre: The Dwarves Are Young and Good Looking The Dwarves Must Die Come Clean Også Minor Threat, selvfølgelig! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) The Agony Scene - The Darkest Red Behemoth - Demigod Behemoth - Zos Kia Cultus (Here And Beyond) Draconian - Turning Season Within Graveworm - Engraved In Black Immortal - At The Heart Of Winter Kamelot - Epica Keep Of Kalessin - Armada Vital Remains - Icons Of Evil Det var vel alle jeg kommer på i farten. Endret 30. juli 2008 av DeNile Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kamelot - Epica Kom igjen, mann. Det der ser ut som noe Trygve (11) snekra sammen i storefri. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg liker det, og det er det som teller for min del. Dessuten så kan vel Trygve snerke sammen noe virkelig spektakulært i løpet av et friminutt. Det er kanskje ikke så storslagent som noen aandre cover, men litt variasjon er bra. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Suicidal Tendencies - Art of Rebellion Helmet - Monochrome P.O.D. - The Fundamental Elements of Southtown (litt snålt) Endret 26. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå