xersess Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor System Of A Down - Steal This Album Liker ikke SoaD i det hele tatt egentlig, men dette albumcoveret er noe av det originale jeg har sett... Edit: Legger til den enda mer geniale cd-en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8541396[/snapback] dorleg band, men skal inrømme dei har god humoristisk sans Endret 6. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alt av Storm Thorgerson er elsk, men Echoes-coveret overgår alt. Endret 6. mai 2007 av Badering Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jimmy Eat World - Futures The Aquabats - The Aquabats vs. the Floating Eye of Death and ther amazing adventures Born Against - Nine patriotic hymns for children Kommentar: Da denne plata ble sluppet så var det mange folk som kjøpte plata, mye pga. coveret og det at det står 'educational' oppe til venstre. Gjett om de fikk seg et sjokk da det viste seg å være en skitten hardcore punk skive! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Noen dugandes albumcovere: Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei hå! Sjekk dette folkens. Noe jeg gjorde som et klasseprosjekt. Intervjua et par folk angående frontcovere og slikt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Steinvakt, han ene karen du intervjuer, han med lua og gitaren. Det stedet i bakgrunnen med grønn vegg og masse plater, er det et øvingslokale på Majorstuen skole? Synes det ligner Mine favorittcovre: Iron Maiden - Somewhere In Time Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Mayhem - Ordo Ad Chao Slayer - Reing In Bloog Det desidert tåpeligste coveret er: In Flames - A Sense of Purpose Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Analog Brothers - Pimp to Eat 1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ooye, Ordo Ad Chao-coveret er fett som smør! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Porcupine Tree - In Absentia Porcupine Tree - Stars Die Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Steinvakt, han ene karen du intervjuer, han med lua og gitaren. Det stedet i bakgrunnen med grønn vegg og masse plater, er det et øvingslokale på Majorstuen skole? Synes det ligner Det er helt riktig. De øver der ikke lenger da.. Mine Favoritter: Endret 24. juli 2008 av Steinvakt Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Wake/Lift av Rosetta Geogaddi av Boards of Canada Endret 24. juli 2008 av Solid Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Cream - Disraeli Gears, samt avataren min Buena Vista Social Club. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er helt riktig. De øver der ikke lenger da.. Jeg øver der noen ganger selv. Blitt riktig koselig der nå. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er en stor sucker for tegnet/malt coverart så vi må vel tilbake til 60/70-tallet menneh denne syns jeg er like kul hver eneste gang Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Portrettbilder uten mye annet gjør seg ofte. Madvillain - Madvillainy Guilty Simpson - Ode to the Ghetto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå