Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Burzum har masse bra :!: BURZUM 5760959[/snapback] Jannicke som jeg jobber med, laget coveret til Det som en gang var og Aske. Såh, da kan du brilliere med det neste gang det kommer opp i TP. Jeg er fryktelig glad i Tiamats "A deeper kind of slumber". Og, det meste Dave McKean har snekret sammen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 THE TANGENT I THE TANGENT II THE TANGENT III Sjekk ut hjemmesiden til kunsternen, Ed Unitsky, her! Verste (i positiv forstand!) jeg har sett. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Her er det ingen tvil, merkelig at ingen har postet bilder av dem tidligere i tråden. Cannibal Corpse - Bloodthirst :Brutalt og nytt, noe av det beste av CC. Cannibal Corpse - Butchered At Birth: Dette her er et must, all musikken står til coveret. Suffocation - Human Waste: Remixen er bedre (effigy of the..), men coveret er fantastisk. Slayer - South Of Heaven: Ondt og nedstemte saker i et cover, herlig. Rett og slett noen av de beste coverene etter min mening, og ja, jeg liker det brutalt og kaotisk. Endret 5. mai 2006 av Axes Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Disse er fete: Priest: Hendrix: Rage: Endret 5. mai 2006 av kalli Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Windir - Likferd Sex Pistols - Never mind the bollocks Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Miles Davis And Horns Necro - The Pre-Fix for Death Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Dette er et av mine favoriter...... Sjekk forøvrig ut Blue Note Records. Masse snadder. Shonah Lenke til kommentar
Rooster Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Pantera Vulgar Display of Power edit Darkthrone A Blaze in the Northern Sky Endret 6. mai 2006 av Rooster Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Pink Floyd - Animals "And when you loose control, you'll reap the harvest you have sown. And as the fear grows, the bad blood slows and turns to stone. And it's too late to lose the weight you used to need to throw around. So have a good drown, as you go down, all alone, Dragged down by the stone." Verdens mest geniale tekster, verdens peneste og mest mystiske cover, verdens beste band og ikke minst verdens beste konseptalbum. Endret 6. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Windir - Likferd 6049862[/snapback] Det her var vakkert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hiver med et par covre av min gamle synthgud: Genialt bilde som får en til å tenke på at vi ødelegger jorda innenfra. Endret 6. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jean Michel Jarre har mange geniale album, men jeg kan ikke si at coverne er så pene da... Ikke de to du har i midten der :S Endret 6. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg syns de er bra. Bare ræva oppløsning på de bildene. Har vokst opp og levd med Jarre sine plater så de er spesielle for meg alle sammen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Windir - Likferd 6049862[/snapback] Det her var vakkert 6050960[/snapback] Amen broder! Det bildet der oser av stemning, og det er jaggu greitt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Sjekk ut hjemmesiden til kunsternen, Ed Unitsky, her! Verste (i positiv forstand!) jeg har sett. 6043241[/snapback] Herlighet... *sende link til SA* Utrolig hvor mye mer kunstnerisk ting blir bare man bruker "papyrus"-fonten i word... :!: Endret 6. mai 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Incubus - Fungus Amongus Rage Against The Machine - Rage Against The Machine Primus - Sailing The Seas Of Cheese Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Synes Ihsahn's soloalbum har et stilfult og flott cover. Og Katatonias nye utgivelse. Endret 6. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Mudvayne - Lost and Found: A Perfect Circle - Thirteenth Step: Knorkator - Hasenchartbreaker: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå