dr.dr. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Omslaget til albumet Tutu av Miles Davis er rimelig fjongt: 1 Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) og Endret 25. april 2011 av Taakefjellet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Så vidt jeg vet ikke posta før: Dizzee Rascal Amon Tobin The Knife LCD Soundsystem The Budos Band Sigur Rós I guess jeg liker litt minimalistiske albumcovre. Endret 28. april 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 En av Boris' nye, "New Album", er helt vidunderlig 5 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Når jeg utforsker musikk, pleier jeg som regel kjøpe cdene etter coverart-en. Morsomt hvordan de cdene jeg plukker ut pleier å være ikke så gode. Men så har vi masse cd-cover med kule covre óg bra musikk; Eksempelvis. Gadd ikke dra meg helt frem til cd-hylla Endret 3. juni 2011 av lubo.carson Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Både Bon Ivers og Fleet Foxes' nyeste hadde da fine omslag: 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Endret 4. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen av mine favoritter: (The Left - Gas Mask) Fun fact, det der er vanlige mennesker som måtte ha på seg gassmasker i flere år (kanskje de gjør det enda?) på grunn av en høyst aktiv vulkan på øya Miyakejima i Japan. 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jøss, det visste jeg ikke. Kreds for en rå funfact! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mayhem: Live in Leipzig Kul denne også, men den slår ikke Darkthrone. Dark Funeral: In the Sign Immortal: At the Heart of Winter Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 ble ganske mange, men da slipper jeg å legge ut fler seinere Lenke til kommentar
Such Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 disse tre er tøffe nok til å være med her, ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sigh - Scenes From Hell (min absolutte favoritt) Sigh - Scorn Defeat (favoritt #2) Sigh - Infidel Art Morbus Chron - Sleepers In The Rift Paysage d'Hiver - Paysage d'Hiver Wolves in the Throne Room - Two Hunters 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 James Blake - James Blake. Mélanie Laurent - En T’Attendant. Alessi's Ark - Time Travel. WU LYF - Go Tell Fire To The Mountain. Timber Timbre - Timber Timbre. Timber Timbre - Creep On Creepin' On. SBTRKT - SBTRKT. Sonjagon - Arches. The Weeknd - House Of Balloons. Death Grips - Exmilitary. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå