CypheroN Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Oppdaget nylig det svenske bm-bandet Shining, og har allerede forelsket meg i mange av plateomslagene deres. Litt sært å kalle dem favoritter allerede, men hey. Shining har kule covere, men det nederste der med jenta er litt for…scene? Dette er favoritten her i gården, men selve coveret er ikke så mye å skryte av… Endret 3. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Shining har kule covere, men det nederste der med jenta er litt for…scene? Ja, jeg tenkte faktisk det samme med det første. Men etter en liten gjennomhøring av selve albumet endret inntrykket seg litt. Og tbh ser hun ikke såå "emogirl93" ut, ihvertfall ikke så mye at det gjør noe for min del. Dette er favoritten her i gården, men selve coveret er ikke så mye å skryte av… Har ikke fått hørt det enda, men coveret hadde vært foretrukket å stå i stil med den rimelig minimalistiske stilen bandet ellers har, da hadde det sett mye bedre ut. Litt tekst skader selvsagt aldri, men akkurat her hadde det gjort seg med litt spartanisme. Endret 3. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Den er sikkert nevnt tusen ganger, og jeg har sikkert nevnt den selv, men det blir aldri for mye. Jeg bare må ha den på LP… Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Den har eg på lp, nydelig cover ja! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Oi, der kom det og faktisk! Har den plata i hyllen en plass. Endret 4. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har det selv. Et av mine favoritt BM album! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er det bare jeg som synes black metal omslagene ser så amatøraktige ut? No offence. liker disse Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er nok ikke bare deg som synes det, men jeg er uenig. Cry of Silence skiva som SirUstinov postet har et utrolig bra cover. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Svart/hvitt-bilder av en skog er ikke særlig pro, egentlig. Han har et poeng. Er selv fan av artister som bruker gamle malerier som cover, ala Burzum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Her snakker vi kunstverk i farger: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Endret 5. mai 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Svart/hvitt-bilder av en skog er ikke særlig pro, egentlig. Han har et poeng. Er selv fan av artister som bruker gamle malerier som cover, ala Burzum. Nei profosjonelt eller orginalt er det ikkje, men er selv stor fan av dem forde Endret 5. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Råkule covre det der Dermuszdel. Er ikke like fan av musikken, men siste skiva du postet er knallgod Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har til gode å høre of Montreal selv, men er enig i at covrene er fantastiske. Neutral Milk Hotel derimot er fantastisk på alle måter! Er vi først inne på indie synes jeg Elliott Smith og Arcade Fire har noen fine også: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Of Montreal-covrene var grusomme. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Dårlig band, men fett cover. e:oh, så ikke at blade-bunny allerede hadde postet det... Endret 5. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Of Montreal-covrene var grusomme. Neei. De er vakre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå