Gå til innhold

Plateomslag: Dine favoritter

Jernlov

Anbefalte innlegg

Oppdaget nylig det svenske bm-bandet Shining, og har allerede forelsket meg i mange av plateomslagene deres. Litt sært å kalle dem favoritter allerede, men hey.

Shining_-_Livets_%C3%84ndh%C3%A5llplats.jpg

200px-Shining_-_IV_-_The_Eerie_Cold.jpg

200px-Shining_-_Halmstad.jpg

Shining har kule covere, men det nederste der med jenta er litt for…scene? :hmm:

Dette er favoritten her i gården, men selve coveret er ikke så mye å skryte av…

Shining_-_III_-_Angst%2C_Sj%C3%A4lvdestruktivitetens_Emissarie.jpg

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shining har kule covere, men det nederste der med jenta er litt for…scene? :hmm:

Ja, jeg tenkte faktisk det samme med det første. Men etter en liten gjennomhøring av selve albumet endret inntrykket seg litt. Og tbh ser hun ikke såå "emogirl93" ut, ihvertfall ikke så mye at det gjør noe for min del. :p

Dette er favoritten her i gården, men selve coveret er ikke så mye å skryte av…

Har ikke fått hørt det enda, men coveret hadde vært foretrukket å stå i stil med den rimelig minimalistiske stilen bandet ellers har, da hadde det sett mye bedre ut. Litt tekst skader selvsagt aldri, men akkurat her hadde det gjort seg med litt spartanisme.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Svart/hvitt-bilder av en skog er ikke særlig pro, egentlig. Han har et poeng. Er selv fan av artister som bruker gamle malerier som cover, ala Burzum.

Nei profosjonelt eller orginalt er det ikkje, men er selv stor fan av dem forde :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Har til gode å høre of Montreal selv, men er enig i at covrene er fantastiske. Neutral Milk Hotel derimot er fantastisk på alle måter!

Er vi først inne på indie synes jeg Elliott Smith og Arcade Fire har noen fine også:

arcadefire_neon_bible_image.jpg

56.jpg

elliott-smith-xo.jpg

2400469363_6e022ce89f.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...