Analmeth Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Oh, Endtroducing og In the Court of the Crimson King er råkule. Kan vel liste mine favoritter; Genial lysbruk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk, mange fine her du og. Pogues-coveret har jeg aldri sett før. Når det gjelder Velvet Underground overgår dette White Light/White Heat. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Synes faktisk White Light ser bedre ut enn debutalbumet, men så foretrekker jeg mørkere covere generelt. Velvet Underground/Warhol er iallefall mestre av minimalisme! Den bananen er jo legendarisk. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Elsker verkene til Travis Smith, spesielt de han lager til Opeth. F.eks. reissuen til Blackwater Park: Andre fra Travis Smith: Anathema - Natural Disaster Katatonia - Night Is the New Day Novembre - Novembrine Waltz Devin Townsend - Terria Endret 17. april 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Elsker Paysage d'Hiver sine cover Endret 17. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ikke ille det der nei! Ladytron Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Youth Pictures of Florence Henderson - s/t dette er ikke hele coveret, men et bilde av bildet som er på det. hele coveret er faktisk en 32-siders bok som er aldeles dritkul! A Bunny's Caravan - Draining Puddles, Retrieving Treasures Dominic - Nord dette bildet viser både forsida og baksida siden begge er så fantastiske. Bat for Lashes - Two Suns Kaospilot - Shadows Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 dette er jo også et ganske flott cover! 1 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Shpongle - Innefable Mysteries from Shpongeland: Fatboy Slim - You've Come A Long way,Baby: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 You've Come Along Way, Baby er dødskul. Mer Shpongle Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Flott cover fra The Ruins of Beverast. Edit: Det forrige albumet som ble postet var bare noe en venn av meg fant på å poste imens jeg var på do. Endret 24. april 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 What? Det der var jo grusomt Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mens vi er inne på Deathspell Omega: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Oppdaget nylig det svenske bm-bandet Shining, og har allerede forelsket meg i mange av plateomslagene deres. Litt sært å kalle dem favoritter allerede, men hey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå