sandinista Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Syntes dette er litt kult da. Står jo i stil med musikken i hverfall Edit: La i spoiler. Coveret er Person Pitch av Panda Bear foresten. Endret 10. januar 2010 av sandinista Lenke til kommentar
Such Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 dette er jo litt tøft. så ett annet cover fra YYY`s, men jeg synes detter er tøffere. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, noe så blodharry. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, noe så blodharry. Du kan jo legge til dine favorittcovere også, så er du i det minste konstruktiv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er kjedelig, og han har jo helt rett. ____ King Geedorah - Take Me to Your Leader 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, noe så blodharry. Blodharry for noen, fett for andre. Delte meninger her er helt naturlig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det ser jo ut som italienske grøssertegneserier fra 70-tallet. Om det er fett er det i så fall djupt ironisk fett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Vi har nok ganske så forskjellige meniger på akuratt det Endret 8. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Du kan jo legge til dine favorittcovere også, så er du i det minste konstruktiv. Det kan jeg godt, men ærlig talt, vampyrer, flaggermus, fullmåne, kirketårn, sverd, oppnedkors og en ulv? Det er som noe fra en "skummel" Donald-fortelling. Nå er ikke cover noe jeg ofte biter meg merke i, men kan ta noen av fjorårets favoritter. Og et fra '08: Blodharry for noen, fett for andre. Delte meninger her er helt naturlig. Hvis du synes det er fett tror jeg, som Thend, at du har misforstått noe grundig. Endret 8. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Misforstått? Man kan da vell ha sine egne meninger her? Fårstår den delen med harry, men liker det forde. Endret 8. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Selvsagt kan du få mene hva du vil. Vi bare lurer på hvorfor du liker dem. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, men da er vi enige! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, men da er vi enige! Nei, i grunn ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Nei ikkje på cover siden. Litt fra Archgoat: Og fra kommende Lp/cd boksen: Endret 8. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dette er mine favoritt cover bilder: og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå