CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har egentlig ikke tenkt så mye over hvem som har det kuleste plateomslaget, men har alltid likt dette: Enig der, bare fonten hadde vært annerledes hadde det vært veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 av Julian House. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Synes dette er ganske kult: Endret 16. desember 2009 av Masteral Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 LP'en av Queen - News of the World Både innsiden og utsiden. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har ikke sett gjennom hele tråden, men dette er noen av mine egne favoritter: Sigur Rós - Ágætis byrjun Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz Queens of the Stone Age - Rated R Mos Def - Black on Both Sides The White Stripes - Elephant The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium The Rolling Stones - Let it Bleed Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Stilig cover rett over der! Ble frista til å høre det, men nå er det julemusikk og filmer og så mye julekos på gang at jeg tar det en annen gang. Lenke til kommentar
Such Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 disse to liker jeg godt. Gun Club sitt omslag til Miami kommer på en førsteplass. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Nå er ikke jeg et album-menneske, men: Alltid synes Get a Grip var stilig, passer godt med navnet. En venninne har denne fra Epica, liker coveret. Og denne fra Epica med naken Simone. Bakgrunnen min for tiden. Endret: Fant en post jeg postet her for to og et halvt år siden. Get a Grip var der og. Endret 24. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har siste på LP :> (og stilig signatur) Liker dette også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Syns Teitanblood's Seven Chalices cover er ganske fett. Passer plata veldig bra. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blessthefall - His last walk Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 disse to liker jeg godt. Gun Club sitt omslag til Miami kommer på en førsteplass.Streetkred til deg for begge, sjøl om jeg personlig liker coveret til Fire of Love bedre. Zen Arcade er imidlertid en av mine største favoritter, både musikalsk og visuelt. Jeg så og at The Replacements var nevnt. Mitt favorittcover fra dem må være klassikeren Let It Be. Lenke til kommentar
Such Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 disse to liker jeg godt. Gun Club sitt omslag til Miami kommer på en førsteplass.Streetkred til deg for begge, sjøl om jeg personlig liker coveret til Fire of Love bedre. Zen Arcade er imidlertid en av mine største favoritter, både musikalsk og visuelt. Jeg så og at The Replacements var nevnt. Mitt favorittcover fra dem må være klassikeren Let It Be. fant to cover av fire of love jeg. vet ikke hvilket jeg synes er tøffest. knæsj vs. blodharry Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Rosa knæsj er originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå