toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 For mer snadder fra Recoil kan man besøke http://www.recoil.co.uk/discography/lps/area.html . Det anbefales dessuten å kjøpe "Liquid", om ikke annet så kun for de fantastiske fotografiene på innsiden. Må bare få snike inn et relatert bokcover: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Prøver å få litt liv i denne tråden igjen. 1 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Åh sinnsykt stemningsfullt cover det der! (skogslik sitt) Mine favoritter er Pink Floyd sine, da spesielt Wish you were. OG Endret 24. november 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Emometalkis som trasker gjennom den kalde og tungsinnede skogen + Klisjéfont + albumtittelen = lolz Endret 24. november 2009 av Thend Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jo skrifta ødela jo litt, men jeg tenker på selve bilde. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Coveret var nok til at jeg bestilte plata. Lenke til kommentar
Sommerhippie Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Beatles - Revolver Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Tidenes: Edit: Og et knakenes bra album. Endret 2. desember 2009 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Liker Kveldssanger coveret bedre, men kan ikke klage på Nattens Madrigal heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er noe eget med kontrastene, fargene og sjelen i bildet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nattens Madrigal er supertøft. Syns også dette er litt fascinerende i all sin blodharry, men likevel troverdige gru: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Akkurat der må jeg si meg enig. (Spesielt i blodharry-delen, selv om det kanskje ikke var inntrykket da den ble sluppet på 90-tallet). Ganske beskrivende for hvordan plata føles og, hvertfall for min del. Still, hva stemning angår setter jeg nok en knapp på Nattens Madrigal. Når vi snakker blodharry: Et bra album, tho. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Darkthrone har mye kult ja, synes Soulside Journey og Panzerfaust utmerker seg et lite hakk over de andre covrene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Falt pladask for dette. Bestillte plata med engang eg såg coveret. Endret 11. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har egentlig ikke tenkt så mye over hvem som har det kuleste plateomslaget, men har alltid likt dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå