2die4 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Du har en "Rediger" knapp på hvert innlegg du har skrevet, bruk den i steden for å post mange tråder rett etter hverandre.[ Jaså. Ja, jeg regner også med at det er greit at jeg gjorde det. Trenger ikke å bli sur selvom man tar feil av hvilken side av et kabinett som er venstre, og hvilken side som er høyre. Endret 19. april 2006 av 2die4 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Du har en "Rediger" knapp på hvert innlegg du har skrevet, bruk den i steden for å post mange tråder rett etter hverandre.[ Jaså. Ja, jeg regner også med at det er greit at jeg gjorde det. Trenger ikke å bli sur selvom man tar feil av hvilken del av et kabinett som er venstre, og hvilken side som er høyre. 5951657[/snapback] jeg ble vel ikke sur? Prøvde bare å hjelpe?.. Endret 19. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Prøvde bare å hjelpe?.. Ok. I de siste innleggene har vi bare skrevet tull, så jeg tror det er best at vi ikke skriver mer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå