Lapstuen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det noen som har prøvd Dette kabinettet? Er dette et godt kjøp? På forhånd takk Lenke til kommentar
Lapstuen Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hm lite med respons Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville tatt noe litt mer nøytralt kabinett. Kanskje med litt rettere linjer og mindre selvlysende farger. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Litt glorete kanskje. Ellers ser jeg ikke noe i veien med dette kabinettet! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) har sett et sånnet svart et som jeg synes var ganske pent edit: men selvfølgelig det er ditt valg Endret 15. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja det vare litt glorete. Men smaken er som baken-delt i to Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 En kompis av meg har et lignene kabinett, fra aspire, funker sikkert helt greit det.. Men jeg ville nok ikke ha kjøpt det sjøl, ville gått for noe mer stilrent, feks lian li, thermaltake eller chieftec.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, jeg må nok støtte Mr_Razer der. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ikke hør på folk om hva de sier om Lian Li, Thermaltake osv. Om du liker kabinettet så kjøper du det. Enkelt og greit, men for mer orientering rundt kabinetter så kan du sjekke ut min lille guide her. Det med LL og TT er basert på dems personlige meninger om design. Smaken er som baken, delt. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det kabinettet du har sett for deg basert på Chieftec sine DX løsninger. De løsningene er helt greie de mener jeg, har ikke særlig erfaring med Chieftec. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 ok kabinett dette... hvis du liker litt sånn raidmax stil men ikke liker plastikk... ok pris og Lenke til kommentar
asus1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Glorete ja. itt for fjortis for meg. men det er jo opp til deg når det kommer til stykket Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Personlig mening: Stygt. Lian-Li som er 100 kr billigere Har det selv og er stoooorfornøy Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, det er et bra kabinett det Lian Li, men hva om han ikke liker det? Man må jo ikke like såkalte "stilrene" kabinetter. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Smaken er som baken, den er delt. Jeg bare la sammen min smak + kvalitet/pris og kom fram til det kabinettet. edit: Trådstarter spør om det er et godt kjøp. I forhold til det kabinettet jeg linket til vil jeg si at det ikke er et godt kjøp. Endret 17. mars 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Chieftec har kurante løsninger. Lian Li er kanskje et hakk eller to over kvalitetsmessig, men hva skal man med et kabinett man ikke liker? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Chieftec har kurante løsninger. Lian Li er kanskje et hakk eller to over kvalitetsmessig, men hva skal man med et kabinett man ikke liker? 5770294[/snapback] Chieftec har geniale løsninger, har selv et chieftec full-tower som jeg skal bruke til min fremtidige server. Men uansett.. du sier han ikke liker lian li..kan ikke se det står noen plass i posten hans.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ahh, Chieftec Big-Tower, vil ha Men det første plastic-fantastic kabbiset var sykt stygt Hold deg unna det. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det kabinettet er basert på chieftec-løsninger, og det har like mye plastikk som et vanlig chieftec.... Lapstuen: Hvis du liker kabinettet, så kan du kjøpe det, men ta og se litt mer rundt. Kanskje du finner noe annet du liker bedre? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Personlig mening: Stygt. Lian-Li som er 100 kr billigere Har det selv og er stoooorfornøy 5769628[/snapback] Ville heller gått for det lian li kabinettet der.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 En kompis av meg har et lignene kabinett, fra aspire, funker sikkert helt greit det..Men jeg ville nok ikke ha kjøpt det sjøl, ville gått for noe mer stilrent, feks lian li, thermaltake eller chieftec.. 5753438[/snapback] enig med deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå