Gå til innhold

Er dette et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hør på folk om hva de sier om Lian Li, Thermaltake osv. Om du liker kabinettet så kjøper du det. Enkelt og greit, men for mer orientering rundt kabinetter så kan du sjekke ut min lille guide her.

Det med LL og TT er basert på dems personlige meninger om design. Smaken er som baken, delt. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det kabinettet du har sett for deg basert på Chieftec sine DX løsninger. De løsningene er helt greie de mener jeg, har ikke særlig erfaring med Chieftec. :)

Lenke til kommentar

Smaken er som baken, den er delt. Jeg bare la sammen min smak + kvalitet/pris og kom fram til det kabinettet. :)

edit: Trådstarter spør om det er et godt kjøp. I forhold til det kabinettet jeg linket til vil jeg si at det ikke er et godt kjøp.

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Chieftec har kurante løsninger. Lian Li er kanskje et hakk eller to over kvalitetsmessig, men hva skal man med et kabinett man ikke liker?

5770294[/snapback]

Chieftec har geniale løsninger, har selv et chieftec full-tower som jeg skal bruke til min fremtidige server.

Men uansett.. du sier han ikke liker lian li..kan ikke se det står noen plass i posten hans..

Lenke til kommentar
En kompis av meg har et lignene kabinett, fra aspire, funker sikkert helt greit det..

Men jeg ville nok ikke ha kjøpt det sjøl, ville gått for noe mer stilrent, feks lian li, thermaltake eller chieftec..

5753438[/snapback]

enig med deg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...